Even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cnv

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 19:41

Hallo,

Mijn naam is Claudia
Ik ben 19 jaar oud. Ik woon in zevenhoven in zuid-holland. Ik rijd al paard vanaf mijn 4de jaar. Ben begonnen bij mijn buurvrouw.
Daarna ben ik naar een manage hier in de buurt gegaan. daar heb ik tot mijn 12de jaar gereden. Ik ben daar weggegaan omdat ik het niet naar me zin had. Daarna ben ik pony gaan huren bij mij in dorp.
Die ik heb bijan anderhalf jaar gedaan. Ook wedstrijden meegestart ging niet zo heel goed maar er zat vooruit gang in.
Die pony is verkocht naar iemand anders. Ik was daar zo kapot van dat ik bijna 2 jaar niet meer wilde paardrijden. Maar na 2 jaar ging het toch weel kriebelen. Dus weer op zoek naar en verzorgpony. Ik was op zoek naar en kleine pony omdat mijn klik niet zo licht bij grote paarden. Maar ik kwam uit bij een kleine paard. Daar rijd ik nu nog steeds op. Het gaat samen heel goed we bereiken samen heel veel samen. Iedere keer als we rijden komen we weer wat verder. Leuk om te zien samen.

Buiten het paardrijden zit ik ook nog op school in mijn examen jaar van Sport & Bewegen van het MBO.
Ook doe ik thuis en fotografie opleiding, want ik wil verder gaan met foto's maken.
Omdat ik het leuk vind om leuke dingen op de foto te hebben staan en ook voor andere mensen.

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:45

Welkome hier op bokt :)

Mazikeen

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:46

Welkom! En veel plezier op Bokt :D

becca_98

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:48

Welkom!

Cnv