hallo allemaal, ik ben cindy,37 jr,alleenstaande moeder van zoon van 10. M`n hele leven al gek van paarden. 10 jr les gehad op een manege. Gestopt omdat ik er niet meer leerde dan de basis. Tijd verzorgpaard gehad waar ik lekker mee de bossen in kon. En toen ik ging trouwen heb/kon ik eigenlijk niks meer doen. Maar sinds ruim 2 jr gescheiden gun ik mezelf soms een leuke buitenrit met een vriendin. Ik zou dolgraag weer gaan rijden.Financieel nu helaas niet mogelijk. Maar ik wil kijken of ik niet ergens een cursus kan volgen om mijn droom na te jagen. Ik heb altijd al goed willen leren springen. Zodat ik echt parcour kan rijden. Op manege alleen oxer en steilsprongetje mogen doen. Van het weekend strandrit bij manege bakker gedaan, helemaal top. Heb nog nooit zo veel mogen galopperen met een buitenrit. Ik heb toen ik 17 was ook iets meer dan een jaar in du op springstal gewerkt. Werk was leuk maar ik had totaal geen prive leven. Van 6 tot 7 de hele dag. Alleen ma middag vrij voor de boodschappen. En achteraf niet verzekerd voor ongevallen. En geen overzicht in eiegen geld dus was het op een gegeven ogenblik zat. Zou best wel weer met paarden willen werken maar omgeving arnhem zit niet veel of ze vallen er over dat ik een kind heb. Jammer want ik zou sowiezo elk weekend kunnen. Ik heb ook nog een kat en engelse bulldog. Heb een voorliefde voor groffe paarden en ponyrassen. Heb ook een x buitenrit op shire gedaan,prachtig. Zou best meer mensen willen leren kennen in mijn omgeving met de zelfde hobby. Dus wie weet gr cindy