Nieuw op Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvaKZ

Nieuw op Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 00:01

Helloooow, ik ben net nieuw hier op Bokt.nl en ik wilde me even voorstellen.
Ik ben Eva en ik ben 14 jaar, ik woon in Almere en ik heb 7 jaar paard gereden op manege Lies Beuker (is nu Almeersch Hippisch Centrum). Ik heb ongeveer 2 jaar (2 JAAR!!) niet meer paard gereden wegens omstandigheden in het gezin.
Ik doe sinds een tijdje vrijwilligers werk op kinderboerderij en manege de Stek in Almere Stad. Daar help ik op zaterdag bij de paarden. Ik mag op de Stek in de pauze vaak wel een van de fjorden pakken en in de binnenbak een stukje rijden. Daar ben ik echt super blij mee. Het liefste wat ik doe is bij de paarden zijn, ze verzorgen en berijden, beter kan niet als je niet op paardrijles kan op een manege toch.
Ik ben gek op dieren: honden, katten, paarden en koeien, het maakt eigenlijk niet zo veel uit. Het klinkt misschien een beetje raar maar ik ben gek op koeien }:0 . Ik heb hier bij mij thuis een koeien kamer met gevlekt behang, laminaat met een grasprint, kunstgras tegen de muur en een kast vol met koeien spulletjes. Ik heb thuis 3 hele lieve katten: Pino is 19, hij is gevlekt met strepen. Ziggy is 17, hij is helemaal donkergrijs, zelfs z'n neus xD. En als laatste is er Poek, hij is 8 en spier wit (nouja, dat hoort hij te zijn xD). We noemen hem Poek in plaats van Poekie omdat hij zo groot is, hij weegt namelijk ongeveer 7 kilo!
Thats it. Ik denk dat jullie me zo wel een beetje kennen. Byeee

Laura_x_

Re: Nieuw op Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 00:38

Welkom op Bokt :)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 00:38

Welkom!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 00:43