Relatie met paarden
Ik vind paarden hele mooie dieren, maar dan vooral om er naar te kijken.

Mijn allereerste vriendinnetje reed paard. We hebben het 8 maanden volgehouden en waren nog erg jong, maar ik weet nog dat ik het altijd fijn vond om naar haar te kijken als ze reed. Wel een beetje jammer dat het zo stonk in die stal..
Algemene info
29 jaar - man - Utrecht - Tweaker - HBO Informatica in 2009 afgerond - werkzaam als projectleider / software analist - fan van Biks & Bytes
Bokt
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik voor 1 april 2013 nog nooit van Bokt had gehoord!
Ook nooit geweten dat hier zoveel informatie over paarden te vinden is...
Eigenlijk had ik me hier op 1 april geregistreerd om in contact te blijven met een paar bokkers

Maar nu ik steeds meer over paarden te weten kom, leek het me ook wel zo goed om me even voor te stellen!
Hobbies
Naar het bos of uitwaaien op het strand, fitnessen, films en series kijken, pannenkoeken eten

Nickname & avatar
Dit gedeelte kun je gerust overslaan als je niet van spelletjes houdt

In de tijd dat we nog met ouderwetse modems moesten inbellen om het internet op te kunnen (+- 1997) speelde ik al een kaartspelletje online. Dat heette ChronX. Kort komt het er op neer dat je zo'n 10 steden hebt. In ieder van die steden kun je kaarten uit je hand neerleggen. De bedoeling is om jouw HQ te verdedigen en het HQ van de vijand te vernietigen. Een van de meest sterke kaarten heette Prometheus WarMachine. Als hij dood ging, gingen alle vijandelijke kaarten ook dood. Dat vond ik als 14-jarige prachtig, dus ik besloot mezelf naar deze kaart te vernoemen. Helaas is de nick meestal te lang. Zeker in die tijd. Daarom zijn er diverse 'smaakjes' in omloop. PromWarMachine, PromWMachine of zelfs promwarm.
Daar komt mijn nickname dus vandaan.
Mijn avatar komt uit een spel genaamd Heroes of Newerth.
Daar valt verder weinig over te vertellen. Vroeger veel gespeeld, nu al jaren niet meer, maar het plaatje is gebleven.