Hier zijn we

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tangsie

Hier zijn we

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 22:23

Hallo,
Ik ben Fleur en mijn paard, ruin, 3 jaar, heet Katanga. We wonen allebei in Vijfhuizen en ik meld me bij Bokt aan omdat er een plek vrij is op onze prive stal. En ik ben op zoek naar iemand die een rustige plek zoekt voor zijn paard, aan de rand van de groene weelde en dat grenst weer aan het Haarlemmermeerse bos. En iemand die het leuk vindt als de paarden altijd buiten staan met een schuilstal, verharde stukken bodem rond de hooiruiven met slowfeeders en biologisch hooi tegen een redelijke prijs. Vijfhuizen ligt tussen Haarlem en Hoofddorp in.
In Groene weelde zijn ruiterpaden en die lopen door in Haarlemmermeerse bos. Er zijn twee kleine stukjes weide en de paarden staan in een rijbak met een goede bodem.
Laat het me weten als je iemand bent of kent die een plek zoekt, dan vertel ik graag meer.
Alle goeds,
Fleur

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 14:07

Tangsie schreef:
Hallo,
Ik ben Fleur en mijn paard, ruin, 3 jaar, heet Katanga. We wonen allebei in Vijfhuizen en ik meld me bij Bokt aan omdat er een plek vrij is op onze prive stal. En ik ben op zoek naar iemand die een rustige plek zoekt voor zijn paard, aan de rand van de groene weelde en dat grenst weer aan het Haarlemmermeerse bos. En iemand die het leuk vindt als de paarden altijd buiten staan met een schuilstal, verharde stukken bodem rond de hooiruiven met slowfeeders en biologisch hooi tegen een redelijke prijs. Vijfhuizen ligt tussen Haarlem en Hoofddorp in.
In Groene weelde zijn ruiterpaden en die lopen door in Haarlemmermeerse bos. Er zijn twee kleine stukjes weide en de paarden staan in een rijbak met een goede bodem.
Laat het me weten als je iemand bent of kent die een plek zoekt, dan vertel ik graag meer.
Alle goeds,
Fleur

Hallo,

Ik wil graag de prijs weten van de stal.
Hoeveel het p/m kost.
Staan ze op een weiland?

Groetjes, Rianne

Tangsie

Re: Hier zijn we

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 17:42

Helaas heb ik niet op tijd een maatje gevonden voor mijn paard en nu staat hij noodgedwongen op een pensionstal. Ik zoek nu ook verder en de stalling die ik noemde is niet meer beschikbaar (er zijn nieuwe huurders).
Dank voor je reactie Rianne.
Groet,
Fleur