even voorstellen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjokki

even voorstellen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 22:48

hoi!

Ik zit nu denk ik een maandje intensief op bokt. dat houd voor mij in, veel lezen en leren van wat andere bokkers schrijven.
Ik ben dus een echte meelezer en geen schrijver. Nu dacht ik, laat ik me toch eens voorstellen.

Nou, ik ben Marjolijn, 15 jaar en nu 3e VWO. Wat mijn hobby's zijn? Nou, vooral veel op bokt, overdag op school wat (wil handig als je een laptop hebt voor school) en 's avonds, 's middags heerlijk bezig zijn met de paarden en heel misschien tussendoor nog wat huiswerk! :+

De beestenboel :
1 kip : Kip. Vorige maand is onze andere kip (Kippie) gepakt door een roofvogel en was dus dood. deze lente krijgen we nieuwe kuikens en dus nieuwe vriendjes voor Kip *\o/* )

1 hond : Tess. Tess is een super lieve Border Collie van nu 11 jaar oud. Ze is nog lekker actief en is eigenlijk alleen gericht op stokjes, we moeten haar vaak binnen leggen zodat ze stopt anders kan ze de volgende dag niet meer lopen want deze dame is ook al niet de jongste meer. Deze herfst is plotseling onze andere hond dood gegaan, Sita was een super lieve hond, een maatje voor iedereen. We zijn nu rustig op zoek naar een nieuw vriendje voor Tess.
Afbeelding

2 katten : Noetsie en Zorro. Noetsie is de lieve *jeweetwel* kater. Hij doet niemand iets kwaad behalve de muizen maar tja... En is de lieverd van de 2. Dan kom je bij Zorro de terrorist, hij bespringt alles wat hij eng vind met een of andere herten sprong, ik heb nog geen foto kunnen maken helaas. En natuurlijk is hij ook een lieve slijmbal! :')
Afbeelding
( zorro was prutsmuts nog een kleine haarbal, de zwarte. Noetsie is de coole rooie kater )

3 vissen : Swiep, Joel en Julia. okeeeee, rare namen voor vissen maar ik wist echt niets beters te verzinnen. Ze wonen gezellig bij mij op de kamer in een grote bak met plantjes een een grote groen kikker beeldje, groot valt best wel mee maar het klink zo leuk. :Y)

En dan het belangrijkste niet te vergeten ....

De paarden! *\o/*

Meet Crossy :
Afbeelding
Crossy is onze eerste pony ( ik heb haar samen met mijn zusje )
We reden eerst lekker intensief maar nu ik lekker groot aan het groeien ben doen we eigenlijk alleen maar grondwerk en zijn we bezig met de dubbele lange lijnen. Ook wandelen we veel door het bos of maken we ritjes met de fiets. Crossy is al aardig op leeftijd, 23 (bijna 24 :j ) om precies te zijn. Dus we doen het rustig aan. Door deze super lieve soms wat knorrige oude dame heb ik het Natural Horsemanship leren kennen! *\o/*

Dan komt de boef van het stel. Darrí, een 8 jarige IJslander die lekker eigenwijs is. Mijn zusje is meer met hem bezig maar zolang zij vaak blessures heeft trainen we hem samen. We zijn net begonnen met her opstarten van dll en zijn ook fanatiek in de bak bezig met zijn rijkunsten. Hij is een boef maar ook een schat. Als hij wat stouts heeft gedaan laat hij je hart smelten met zijn lieve blikken. <3
Meet Darrí :
Afbeelding

En dan mijn schatje, ik heb geen voorkeur maar hij is toch wel mijn lieverdje. Mijn Amor!
Meet Amor :
Afbeelding
Mijn schatje is een stoere luiwammes van 3.5
Hij is hier geboren en is nu gezellig met mij bezig met de basis. Ook zijn we soms een beetje bezig met rijden maar vooral leggen we nu de focus op het opstarten van de dll. Dit vind hij er leuk. We maken ook veel wandelingetjes en soms wat balkjes wandelen voor de coördinatie kan er ook nog wel bij! Hij is een super lieve, verschrikkelijk lompe gast die ontiegelijk irritant kan zijn. En hij is mijn schatje! :o

Op 7 maart 2013 hebben wij onze lieve Heliante in moeten laten slapen, een groot gemis. Lieverd, je blijft in mijn hart. Je leeft voor mij verder in je prachtige zoon. Ik zal je nooit vergeten! Y;(
Afbeelding

Nou, dit was het wel zo ongeveer denk ik!

Tot de volgende keeeeeer!

:wave:

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: even voorstellen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:57

Hallo en welkom op Bokt!

Hopelijk ga je hier een leuke tijd tegemoet. En volgens mij heb je al ontdekt dat Bokken best verslavend kan zijn...

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:01

Ja he? Dit is echt ernstig: zo kort op Bokt en dan al zo verslaafd...

In ieder geval : welkom hier! Join the club (van andere bokt-junks).

Sjokki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 23:09

ja, helaas heb ik al ontdekt hoe verschrikkelijk verslavend bokt is. niet dat ik het erg vind ofzo :')
dankjullie wel! ik weet zeker dat het leuk word met allemaal leuke mensen hier!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:56

Welkom op Bokt! Leuk nog een Bokt-verslaafde erbij! =]

jonijonijoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 14:27

toffe paarden :)

Sjokki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 19:27

dankje!

SM96T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:36

Heee

Lekker laat maar alsnog welkom op Bokt :D
En wat een bekende paardjes en andere beestjes zeg hihi zo uitgebreid heb ik het nog niet over tutje gehad miss wordt dat wel eens tijd dat mevrouw ook een topic krijgt :o