heeij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adelinee

heeij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 14:32

heeij!
Ik ben Adeline, 15 jaar en woon in Stolwijk (zuid-holland)

Mijn verhaal van paarden in het kort.

ergens in groep 5 mocht ik een x bij iemand kijken die een shetlander had, en uiterlijk ook ging rijden, ik was toen 8/9 jaar.
Het was altijd enorm gezellig en leuk. in groep 6 ging het fout. ik mocht op een leuke grote pony uitstappen. dat had ik wel vaker gedaan en ook gereden
zonder cap met een jurk... maarja ikbedoel ik vond het leuk en ik kon wel rijden ofzo, het paard was ook rustig. op een een of andere manier schrok het paard van de hond,
en sloeg op hol. ik bleef we even zitten maar het baasje kon niks doen.(het was ook een westernzadel.) en toen viel ik...

ik hing eerst onder zn buik. en viel eronder. de pony stond op mn been maar gleed er vanaf. de been van die pony stond ook bijna op mn hoofd.
Gelukkig kwam ik er met een paar blauwe plekken en een snee'tje er vanaf. maarja ik durfde niet meer. maar ik bleef nog wel op die shet rijden.
die moest worden verkocht dus ik kon niet meer ponyrijden.

toen heb ik een jaar niks gedaan.
begin groep 7 wou ik graag een verzorgpony. gewoon tutten poetsen enzo.
2 hele oude pony's van een jaar of 40!! dat pony's zo oud konden worden een kleine welsh en een shet.
de shet vond ik niet zo leuk maar gaf ik ook aandacht enzo. die leuke welsh was zo lief ik heb zelfs rondjes gereden in stap.
Midden groep 7 ben ik weer gaan paardrijden en dan western. vond ik enorm leuk.

gestopt met de welsh en shet en met een vriendin naar verzorgpony gezocht. elke zaterdag eropuit om te zoeken toen vonden we Annelies en Flymo.
was een leuke shetlanders! annelies is een shetlander van 1.11 zoiets. en Flymo is er 1 van rond de 90 cm.
Flymo was best druk en we vonden hem best eng. annelies liet alles toe. we wouden alletwee annelies doen.
maarja. ik begon flymo leuk te vinden. hij vertrouwde mij en ik hem.

We vonden het ook leuk om een grote verzorgpony te hebben om op te rijden.
we vonden Buddy een fjord. was ook altijd enorm leuk. maar ik heb nooit een echt klik met buddy gehad.
uiterlijk zijn we gestopt met buddy omdat hij intussen 4 verzorgers had, daar hadden we geen zin in.

Annelies en Flymo bleven we altijd erbij doen. na heeel lang zoeken en zoeken hebben we weer een nieuwe verzorgpony.
Lady en roos. Lady is ongeveer 10 jaar niet bereden en amper aandacht gehad. en roos was ongeveer 2 jaar niet bereden.
Met roos zijn we al bezig met rijden, lady voorlopig nog niet. helaas kunnen ze niet zonder elkaar want lady trapt alles kapot en ze zweet als een gek.

nu rij ik 4 jaar western en heb die enorm lieve verzorgpony's nog Annelies en Flymo en Lady een roos<3

oke dat was ongeveer mn verhaal

Ik maak ook heel graag foto's en mn vriendin maakt filmpjes.

hoop dat ie het doet!!

ik ben die blondste!

hou de reacties aardig ;)

Respect als je dit afgelezen heb!!

isp1995

Re: heeij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:39

Welkom!(: