geen toegang tot forums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

myloactief

geen toegang tot forums

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 00:52

Hi,

Ik heb vandaag een account aangemaakt op Bokt.nl. Nu wil ik o.a. jasjes bekijken die ik via google afbeeldingen vindt, maar dan blijk ik geen toegang te hebben tot bepaalde forums. Wat zijn de voorwaarden om wel toegang te verkrijgen?

Hartelijke groet,
Myranda

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:53

25 nuttige berichten plaatsen en je dan aanmelden voor De Kudde. Het staat allemaal in de forumregels.

Vjestagirl

Re: geen toegang tot forums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 01:00

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 02:36

Ik denk dat je die niet kan zien aangezien die foto's op het gedeelte "eenmaal, andermaal" staan. Dit subforum is vervangen voor de bokt markt.
"Eenmaal, andermaal" is helemaal dicht, maar google heeft nog wel links en foto's er naar. Lijkt me trouwens niet dat je daar nog wat aan hebt, volgens mij is de pagina al een jaar gesloten.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: geen toegang tot forums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:52

Ik denk dat in dit geval zSCWz het juiste antwoord heeft gegegeven. De pagina's van wat Eenmaal Andermaal was, de voorganger van de BoktMarkt, konden steeds nog gevonden worden. Sinds korte tijd is het niet meer mogelijk om EA nog te bekijken. Helaas heeft Google even tijd nodig voordat hij de dingen die in zijn geheugen staan niet meer vind.

Je zou dus eens rustig op het forum rond kunnen kijken, er is een apart topic over bijzondere wedstrijdkleding, maar ook op de Bokt Markt (indien je op zoek was om een jasje te kopen) kan je kijken.