Advies nodig voor de surprice-party voor mijn broer!!! :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenelientje

Advies nodig voor de surprice-party voor mijn broer!!! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 21:08

Lieve Allemaal!,
Omdat ik nieuw hier ben op Bokt.nl en ik geen idee heb hoe dit nog allemaal werkt doe ik het hier zo bij de WWW.
Ik heb een broer van 20 jaar oud en hij heeft afgelopen mei te horen gekregen dat hij een kwaadaardige kanker in zijn knie had, Die kanker was uitgezaaid naar zijn bovenbeen en longen.
Hij heeft de afgelopen maanden onwijs hard gevochten voor z'n leven en is keihard de strijd aangegaan tegen kanker.
Hij heeft super hard gestreden en gevochten en dat is gelukkig ook positief uitgepakt!
Hij heeft nu 19 chemo-kuren gehad en bij elke chemo-kuur lag hij 4 dagen in het ziekenhuis in Leiden (voor ons andere kant van het land). Afgelopen september heeft hij ook een best zware operatie ondergaan ze hebben zijn knie eruitgehaald en een bot uit zijn bovenbeen. Dit was omdat de tumor daar aan vast zat en zo kon dat verwijderd worden. Als vervanging heeft hij nu een kunstbot daar zitten. Na die operatie moest hij volledig refalideren wat lopen/fietsen/rennen betreft. Het gaat nu heel erg goed en hij loopt ook al weer zonder krukken,Super tof dus! Na die operatie moest hij nog steeds chemo-kuren ondergaan gezien die tumor ook in zijn longen terecht was gekomen. Dat gaat nu ook echt super goed hij is 2 weken geleden zo goed als schoon verklaard! dus iedereen is helemaal blij natuurlijk. Hij moet de kuur nog wel afmaken en hij heeft dus nog 2 chemo''s te gaan. Volgende week heeft hij de laatste chemokuur!
Nu omdat hij het de afgelopen maanden heel zwaar heeft gehad ook door de bijwerkingen van de chemo-kuren is hij er ongelovelijk ziek van geweest en vorige maand met zijn 20'ste verjaardag lag hij ook in het ziekenhuis voor de chemo, Hierdoor hebben we zijn verjaardag niet gevierd.
Nu omdat hij volgendeweek de laatste chemo heeft hebben we een surprice-party georganiseerd een paar dagen na de laatste chemo, Echt super tof! zaaltje afgehuurd, mensen uitgenodigt familie en vrienden. 55 totaal. alles is geregeld. Maar nu hebben we een probleem, We wonen in een dorp en alles gaat snel hier rond nu is hij er gisteravond achter gekomen dat we iets georganiseerd hebben.. Wat weet hij gelukkig nog niet maar wel de datum en dat en dan wat is. Hoe kunnen we er nou het beste voor zorgen dat het nog wel echt een verassing blijft en is? we dachten al een andere datum of iets maar dat is lastig gezien alles al geregeld is zoals de zaal en uitnodigen van datum etc al de deur uit zijn.. alle advies en tips zijn welkom!!, Ook leuke ideeen voor wat we op de party zelf kunnen doen zijn welkom!!
Alvast bedankt :)

2a54z6e45r6r

Re: Advies nodig voor de surprice-party voor mijn broer!!! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:39

Wens hem allesinds veel sterkte en moed !!! Ik denk eens over leuke ideen ;)

lenelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 00:42

Dankjewel! Super vet dat er meegedacht word! :)

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:52

Oke een ideetje: hij weet dat er iets komt, dus doe alsof het feestje die hij verwacht gewoon met de familie is of met je grootouders thuis ofzo. Niets speciaals en dan hem verassen met een echt groots feest :D

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 01:03

ooh jeetje, sterkte voor jullie allemaal in deze situatie.

mijn man is in oktober 30 geworden en ook een suprise party gehouden.
zo lang je niets bevestigd, dan weten ze het nooit zeker en blijven ze vissen.
wat je ook kan doen.. zeggen dat het een andere datum is, maar dat het dan niet zo is.

verder qua verrassing:
- wat wij met bruiloften hebben gedaan is een `glossy` maken over hem. dus voorkantje met pikant nieuws. en dan iedereen wat laten schrijven over hem, wat ze leuk vinden etc etc. is voor nu leuk, maar voor later zeker ook. ik vond het echt super. sommige hele sentimentele verhalen, anderen lekker luchtig van alles wat. of je kan het als video boodschap doen. iedereen filmen etc.
- je kan er een themafeest van maken, weet niet wat zijn hobby´s zijn/waren of dat hij veel tv kijkt toen hij ziek was.. dan wat instuderen van zijn favo programma of film?

en verder er gewoon voor hem zijn en zeggen dat je van hem houdt. vind ie nu leuk, later waarschijnlijk fantastisch dat jullie er voor hem waren.

succes met je party.
ooh en bokt is erg meewerkend.. jekan ook vragen dat mensen van bokt een kaartje naar hem willen sturen.. dan krijgt hij stapels

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 01:07

Indien je kaartjes wilt... Pb je adres maar ;)

lenelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 11:54

Super bedankt!, Die 'glossy' vind ik echt een super vet idee! :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:22

Dit topic hoort thuis op LZP maar ik kan het daar niet naar verplaatsen omdat TS nog geen 25 nuttige berichten heeft. Daarom hier een slotje.