even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sharon197

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 20:06

hey,

Laat ik mijzelf ook maar even voorstellen :P

Ik ben sharon, 19 jaartjes jong, mijn verjaardag is op 19 januari. ben al bezig met paarden en paardrijden sinds ik mij kan herinneren en ben zelf trotse eigenaar van 3 mini-paardjes en een Fries. Mijn vedere huisdieren zijn 2 tamme ratten, 2 katten en een aquarium met wat vissen.

Mijn hobby's zijn lekker bezig zijn met de paardjes, tekenen, afbeeldingen bewerken en veder weet ik het zo niet!

Ik doe op het moment de paardenhouderij opleiding niv. 3 op het clusius college in Almaar en zit nu in mijn 2e leerjaar. Vindt het nog steeds een leuke opleiding en na deze opleiding heb ik mijn oog op sportmasseur voor paarden. Dus ben nog lang niet uitgeleerd!

Laat ik mijn 4 lieve viervoeters ook maar even voorstellen;

Afbeelding
Camilla Impressive oftewel Chicky mijn platenbonte vos NMPRS merrie, geboren op 27-05-2007 enorm lief maar een dominante merrie naar andere paarden toe. enorm leergierig en ben altijd lekker bezig met Vrijheidsdressuur, longeren en dressuur aan de lange lijnen. Hopelijk heb ik haar dit jaar ook voor de wagen lopen.
En haar veulen van dit jaar Hocus Spocus v. Stal Roos maar Hope zoals ik haar noem. stekelvos NMPRS merrie, geboren op 31-05-2012. Enorm lief maar ook een ontzettend ondeugend veulentje! je kan enorm om haar lachen als ze als een speer over het weiland gaat en wordt een leuke merrie later die zeer leergierig is. Haar Vader is Bam Bam v. Saman Stables

Afbeelding
Janske van de Haffriehoeve. Of gewoon voor mij janske. Haar bijnaam is spook omdat ze die toch wel erg vaak tegenkomt :D
Janske is geboren op 08-07-2012 en heb haar gekocht van mijn eerste stage waar ik metteen op de eerste dag verliefd op haar was <3
Inmiddels is mevrouw de pubertijd in gegaan en is ze een echte spring in het veld. Ze staat gewoon lekker aan huis en heeft al vele dingen geleerd. Janske wordt uiteindelijk mijn dressuur rijpaard waar ik afentoe eens een wedstrijdje op start en veder ook eens lekker een buitenrit.

Afbeelding
Dirkie v.h. Schoutenslandje, zijn roepnaam is Macho, alhoewel het soms een held op sokken kan zijn. Geboren op 1-1-2000 (datum klopt naar mijn wete niet maar dit staat in zijn paspoort). Dus al aan de leeftijd. Enorm werk en leergierig. Hij kan zo een hele winter stilstaan en je kan hem zo weer oppakken waar je voor de winter gebleven was. Ik doe aan vrijheidsdressuur, longeren en dressuur aan de lange lijnen met hem. Daarnaast rijden er afentoe eens kleine kinderen op hem. Hij is een echte sul en een enorme schat die nog geen vlieg kwaat zou doen!

Darley

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:28

Welkom
Leuke paardjes :)

Sjors

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 17:44

Welkom op bokt :)
Mooie paardjes & wat een schattig veulentje <3