Ook even voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

newfje

Ook even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 20:19

Hallo iedereen,

Ik zal me ook eens even voorstellen. Mijn naam is Inge, ik ben 22 jaar en woonachtig in Eindhoven.
Eigenlijk nog vrij onbekend in de 'paardenwereld', gezien ik voornamelijk met honden bezig ben. Zelf heb ik dan ook 2 honden, die m'n lust en m'n leven zijn. <3
Ik studeer Diergeneeskunde aan de Universiteit van Antwerpen en ben daarnaast in m'n vrije tijd werkzaam als beginnend (honden-)fotograaf.

Al vanaf kinds af aan heb ik de wens om te leren paardrijden. Mijn nichtje heeft een eigen paard en samen met haar heb ik wat ervaringen opgedaan, maar verder ben ik nog een beginnend ruiter. Nu ik de kans heb gekregen om begin volgend jaar lessen te gaan nemen, heb ik besloten me aan te melden op Bokt.nl en hoop ik hier tips te kunnen krijgen en ervaringen te kunnen uitwisselen.
Qua paardenrassen heb ik een enorme liefde voor de Tinker; het gaat nog wel een flinke tijd duren, maar uiteindelijk hoop ik mijn eigen Tinker te kunnen houden, dat is één van de dromen die ik in mijn leven nog werkelijkheid wil maken.

Zo, dat was het zo ongeveer wel. Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! :)

UMayDream

Re: Ook even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:21

Welkom op Bokt, leuk dat je wilt gaan lessen! Succes en veel plezier alvast :)

alyssiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:03

succes alvast ;)

newfje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 04:01

Bedankt!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 05:58

welkom op Bokt!