Ook maar eens aan Bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suzannetjex5

Ook maar eens aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 21:34

Hoi allemaal!

Ik ben ook maar eens begonnen met een Bokt profiel. Hoe het werkt snap ik allemaal nog niet zo goed, maar dat komt vast vanzelf.

Mijn naam is Suzan en ik ben 16 jaar oud. Ik rijd al paard sinds mijn 8e en heb nu 4 maanden mijn eigen paard.
Het is een KWPNer genaamd Kirarth (v. Einstein x Roemer).
In eerste instantie was het helemaal niet de bedoeling om een paard aan te schaffen, maar een bekende van me verkocht hem en vroeg of het niks voor mij was.
Hij is al wel 20 jaar oud, maar gelukkig nog top fit. Ik vind het daarom niet erg, want ik kan er nog goed van leren.
Vroeger heeft hij Z2 dressuur gelopen, maar hij kan ook springen en crossen. Echt een allrounder en ik ben er ook ontzettend blij mee.
De eerste weken hebben we helaas wel gelijk wat tegenslag gehad.. Hij had een wond op zijn buik precies bij de singel waardoor we erg lang niet konden rijden.
Toen dat eenmaal genezen was, brak zijn hoefijzer af plus een stuk van zijn hoef, waardoor de hoefsmid deze best kort moest vijlen om het weer gelijk te krijgen.
Ik had toen besloten hem een tijdje van hoefijzers af te halen, maar dat ging voor geen meter. Hij liep als een oud opaatje en zelfs in de bak op het zachte had ik er geen goed gevoel bij. Nu is hij weer beslagen en dat gaat perfect :j We zijn lekker bezig met rijden, dressuurmatig, springen, maar ook lekker een buitenritje tussendoor.
Kirarth kan het goed vinden met de paarden op zijn nieuwe pensionstal en volgens mij heeft hij zichzelf al aangewezen als leider tussen de ruinen waarmee hij in de wei staat haha.. Ik hoop nog veel plezier van 'm te hebben :)

Oh en nog een laatste vraag, hoe zet je foto's in een bericht?

Liefs

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:31

Welkom op bokt Susan! Leuk dat je een eigen paard heb :) Jammer dat je zo veel tegenslagen gehad heb, is het allemaal weer goed gekomen?
Hoe je foto's plaats lees je hier.

dyoka

Re: Ook maar eens aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:36

Welkom op Bokt!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:37

Welkom! :)

suzannetjex5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 16:53

Ja nu gaat alles gelukkig goed:) bedankt voor de uitleg!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 16:54

Welkom!

suzannetjex5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 20:28

Dank jullie wel, leuke site zeg!