Ik heb vroeger (haha toen ik jong was) zelf ook paardgereden, maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt. Een jaar of 8 geleden wilde ik de draad weer oppakken en ben ik weer op een paard geklommen. Ging allemaal heel goed, had het weer helemaal naar mijn zin tot ik er vanaf viel en mijn elleboog op een hele vervelende manier had gebroken. 2x geopereerd, pennen, draad etc en maandenlange fysio behandelingen met nu nog als restverschijnsel dat ik mijn arm niet meer helemaal kan strekken zoals voordien. Ik heb toen aldoor gezegd dat ik er zo weer op zou klimmen, maar toen ik er eenmaal na de revalidatie weer op zat, was ik toch erg bang om weer te vallen. Omdat ik een gezin heb en een hond, wilde ik risico niet meer lopen dat het nog een keer fout zou gaan ik ik nog iets ergers zou breken (heup ofzo). Toen ben ik dus definitief gestopt met rijden.
Mijn dochter kreeg op een gegeven moment verzorgpaarden

Verder heb ik een hele lieve Duitse Herder (Roos), van bijna 15 jaar oud (in januari a.s.). Een heel oud omaatje dus, maar zo fit nog als wat, behalve de leeftijdsgebonden gebreken (beetje doof, beetje arthrose etc), maar ze loopt nog steeds de trappen op en heeft 4 weken geleden zelfs nog een operatie ondergaan (tumortjes verwijderd uit haar hals).
Verder ga ik graag met de caravan op vakantie in binnen en buitenland.
Nou dit is het zo'n beetje: That's me !!