nog echt een beginner dus, maar absoluut een paardenliefhebber Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nog echt een beginner dus, maar absoluut een paardenliefhebber
en allerlei trucjes aan het leren zoals flemen kusjes geven jambette en ze komt nu ook naar je toe als je op je hurken gaat
enne hoe zit het bij jou sjors? heb je een paard? (vast wel xD) en zo ja wat voor 1 dan?

3 stuks nog wel haha hebbie het vast druk mee lol magica is idd mijn vriendin dus niet single greyon haha enne dressuur maar vooral ook springen vind ik mooi gister weer gesprongen bij paardrijles xD enne mooie foto's greyon jij bent echt een springer of nie? Enne dank je hijadiluna jou ken ik idd al wel ff haha 
Hier staat toch echt dat hij niet single isCitaat:johan 32 jaar oud en samen met jessica
Johan_Luna schreef:Haa tja er was iemand anderhalf jaar geleden je voor xD maar heb je geen paard meer dan?
Maar vrijgezellige mannen op bokt zijn vaak veel gezelliger (meer open, flirteriger enz. geloof best dat jij heel gezellig bent hoor
) dan bezette
mijn record zit nu rond de 30 cm
Nayomie schreef:Geryon, lees jij wel een OP dooor?Hier staat toch echt dat hij niet single isCitaat:johan 32 jaar oud en samen met jessica