Hallo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blind_Faith

Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 20:09

Hallo, ik ben nieuw hier op Bokt.nl!
Ik ken hier nog echt niets van, maar ik ben aan het uitzoeken waar ik ergens een fotografietopicje kan plaatsen van mijn dierenfotografie, en dan nog van gewoon het paardrijden. Hulp hierbij is altijd welkom :D
Eerst wat over mij. Ik ben Annelies, sinds april heb ik een spiegelreflex fototoestel en ik ben daar heel blij mee. Ik ben een beetje bezig met fotografie. Ik rijd van 14 juni 2008 paard op Manege 't Hoefijzer in Buggenhout, jep, ik ben dus een Belgje. Ik heb geen eigen paard, geen verzorgpaard maar ik ben hopeloos op zoek naar een verzorgpaard.

Ik heb een zwarte kat 8-) Ze heet Zazou. Qua rijervaring meestal manegepony's. Maar sinds kort rijd ik op een paardje dat pas ingereden is. Dat is weer een heel nieuwe uitdaging! Reacties zijn altijd welkom, hulp ook. :D

KM_Ris

Re: Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:09

Welkom op bokt! *D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:13

Welkom op bokt annelies! :D

Op Markt kun je een fotografie advertentie plaatsen, als je dat bedoeld :)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:13

Welkom mede-landgenoot :) Veel plezier op bokt.
Voor fotografie kan je op dit subforum terecht: [FK] FotoKunst
Voor foto's van je paard of rijden kan je terecht onder het tabblad 'De kantine' en voor vragen ed. over paardgerelateerde onderwerpen is heel het tabblad 'informatief' er voor je.

Maar als ik het goed heb moet je voor deze forums 25 nuttige berichten hebben geplaatst.

Blind_Faith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 20:36

Jep, ik moet 25 nuttige berichten plaatsen :P
Deze posts tellen alleen af als ik reacties plaats onder het deeltje informatief?
Bedankt iedereen voor de reacties! :D