Een man en zijn merrie - re-entry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snaga

Een man en zijn merrie - re-entry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 08:25

Ik heb al een onderwerp aangemaakt om mezelf even voor te stellen, maar nu heb ik eindelijk wat meer informatie over het paard dat net in mijn bezit is gekomen.

Mirabeille, kortweg Mira, is een 5-jarige donkerbruine merrie met karakter. In haar huidige stal, dat een onderdeel is van de LLydastables nabij Gent. Ze heeft een mooie stamboom (heb ik mij laten vertellen) en is een goed paard. Ik heb haar door omstandigheden nog niet kunnen zien sinds ze in mijn bezit is, maar ik hoop daar binnenkort verandering in te kunnen brengen.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 14:23

Hoe gaat het ondertussen met jou en je paard?
Heb je je al redelijk in kunnen lezen?

Farjen

Re: Een man en zijn merrie - re-entry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:09

Ik ben even in je berichten gaan lezen want ik vond het feit om een paard te hebben en ze nog niet gezien hebben raar :D Maar wat een lastige situatie, ben je er al over uit of je het paard gaat houden?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:14

Welkom op bokt!

Zhimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:21

Welkom en tjemig wat een verhaal zeg! Wees blij dat je van haar af bent, zo iemand is geen dame en kun je beter kwijt dan rijk zijn. En nu heb je ineens een paard! Amai! Wat anderen je al zeiden: misschien worden jij en je merrie wel hele dikke vrienden. Succes ermee!