ook even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silviamij

ook even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 22:31

Hallo,

Ik ben Silvia, 26 jaar en woon sinds een jaar in Helmond.
Voorheen woonde ik in Breukelen.
Ik rij al sinds mn 7e jaar ongeveer, ben begonnen op de whelshpony die we toen hadden (helaas hebben we die vorig jaar moeten laten inslapen) toen de pony van mn zus nog even gereden om daarna over te stappen op het paard van mijn zus. Met hem ben ik wedstrijden gaan rijden, intussen mijn eigen veulen gekocht (een gelderse) en toen die 3 was zadelmak gemaakt en met hulp van anderen ingereden. Helaas heb ik hem toch moeten verkopen omdat dressuur rijden zijn ding niet was, na 3 jaar vallen en opstaan was dit het beste voor ons allebei.
Daarna nog wel blijven rijden op het paard van mn zus en de fries van mn vader totdat ik ging samenwonen en verhuizen naar Helmond.

Hier in Helmond nog niet paard gereden maar nu ik inmiddels helemaal op mn plek zit wil ik toch wel graag weer gaan rijden, vandaar dat ik me hier op bokt maar eens aangemeld heb. Misschien kom ik hier tips tegen voor een leuke en goede manege of weet iemand nog een leuk paard te staan die wel wat aandacht kan gebruiken en zo leer ik misschien hier gezellige nieuwe mensen kennen uit de buurt van Helmond en omgeving.

Groetjes Silvia