Ik ben Samantha. Ik ben 22jaar. Ik volg op het moment een studie sociaal juridische medewerker (niv 4). Ik kom uit Noorbeek (heel heel Zuid limburg tege de belgische grens)
Ik rij op het moment zelf geen paard. (al 3 jaar niet) Dit door dat ik geen geschikt rijpaard heb, en als ik bij mn oma ga, word ik steeds geconfronteerd met de dood van mijn opa. (de paarden waren zijn alles) ik mis het paardrijden echter heel erg en gewoon de omgang met paarden. dus ik wil het heel graag weer op pakken.
echter hebben we thuis geen plek voor een paard. als ik over een paar jaar op mezelf ga wil ik wel een eigen paard. daarom kom ik eigenlijk hier om dingen te leren, en gezellig mee te kletsen.
ik moet er nu vandoor (ik heb een afspraak) dit was even een kort voorstel rondje.. wil je iets weten van me schroom niet en vraag het gerust, dan zal ik straks wel antwoord geven.
Hay Samantha welkom op bokt Leuke studie alleen wel zwaar volgens mij Hoop dat je weer een paardje verzorg of niet kan vinden voor je En leren doe je hier wel hoor ben ookal heel wat wijzer geworden en zat mensen om te kletsen natuurlijk haha Groetjes yayla
semkuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-12 20:43
ja daarom.. ik ben nu aan het zoeken voor een verzorgpaardje.. maar die heeft het niet zo bijster veel in de buurt hier.