Of ik word echt kippig (dat zou ook heel goed kunnen) of er klopt iets niet.
Sinds van de week zie ik bij mijn eigen berichten een bepaald topic staan, waarvan ik me echt niet kan herinneren daar ooit iets in gepost te hebben. Ik heb al heel wat pagina's van het topic vluchtig bekeken om te kijken wat ik dan gepost zou hebben, maar ben mezelf nog niet tegengekomen. Topic heeft echter meer dan 50 pagina's, dus dat is best een werk.
Het topic staat bij RT-praktijkproblemen, maar als ik op mezelf als auteur zoek in dat forum komt dit topic ook niet bovendrijven.
Hoe weet ik nou of ik uiteindelijk een post geplaatst heb in dit topic (of misschien iemand onder mijn account of zo?) Want ik kan het me met geen mogelijkheid herinneren, het gaat ook over een probleem waar ik zelf iig niet mee te maken heb.
Of heb ik gewoon echt nooit iets geplaatst en staat dit topic ten onrechte bij mijn eigen berichten?
Dan heb je ooit perongeluk links in de hoek een stipje gezet
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 11:06
Oh, is dat het! Maar waarom komt het dan bij eigen berichten? Volgens mij vind ik dat niet logisch Blijft toch een beetje vreemd, want ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit dat topic gelezen heeft, het onderwerp gaat me gewoon niets aan zeg maar
Heb het stipje weggehaald, en topic is nu idd verdwenen! Dank je, ik dacht echt dat ik gek werd, haha!
Anoniem
Geplaatst: 05-07-13 11:06
dan heb je dus gewoon een 'stipje gezet'
Grapjasjes12
Geplaatst: 05-07-13 11:07
Om een topic in je eigen berichten te zetten hoef je niet te reageren Dat stipje is daar juist voor!
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 11:07
Nooit geweten dat die functie bestond. Weer wat geleerd in ieder geval!
Is hartstikke handig. Vroegah posten mensen echt het woord 'stipje' in een topic als ze het wilden volgen, maar niet actief wilden deelnemen. Dat hoeft door deze functie niet meer
Haha zo herkenbaar. Had dit een paar weken geleden ook en toen zat ik al te schelden achter mn laptop omdat ik dacht dat ik gehackt was ofzo
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 11:11
Ja, die stipje reacties ken ik nog wel inderdaad. Dan is dit ook wel een handige functie ja, als je niet zo blond bent als ik en dus gewoon weet hoe het werkt haha
xManon_
Geplaatst: 05-07-13 22:38
Sonja schreef:
Is hartstikke handig. Vroegah posten mensen echt het woord 'stipje' in een topic als ze het wilden volgen, maar niet actief wilden deelnemen. Dat hoeft door deze functie niet meer