hopeloos verliefd

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

hopelooslove

hopeloos verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 15:50

halloo allemaal,
ik heb jullie hulp nodig.
ik ga nu al twee jaar lang met mijn vriendin mee naar een camping waar zij een vast huisje heeft. sinds ik daar voor het eerst kwam was er een hele leuke jongen dylan. ik weet niet zo goed hoe ik contact met hem moet zoeken hij gaat daar met heel veel meisjes om die ik niet mag. wel heb ik van een vriend zijn ping gekregen alleen nu reageerd hij niet meer op mijn pings, hij leest ze wel maar antwoord niet. hij zei wel dat hij in de herfstvakantie wel graag met me wou omgaan maar als ie me nu negeerd weet ik niet of hij dat nog wil, hij is echt super knap en ik denk elke seconde aan hem toen we gister weg gingen van de camping moest ik zowat huilen omdat ik hem niet meer zag tot de herfstvakantie. hoe kan ik contact met hem maken zonder dat die andere meisjes er bij zijn?
HELP!

Veerle

Re: hopeloos verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:24

Volgensmij staat dit hier niet helemaal goed?

I'm not lost, I'm just finding my way in the world.

[SPR-ITP] Een nieuw hoogtepunt!
BBBBBBBB

Bizzybijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 19:29

hopelooslove schreef:
halloo allemaal,
ik heb jullie hulp nodig.
ik ga nu al twee jaar lang met mijn vriendin mee naar een camping waar zij een vast huisje heeft. sinds ik daar voor het eerst kwam was er een hele leuke jongen dylan. ik weet niet zo goed hoe ik contact met hem moet zoeken hij gaat daar met heel veel meisjes om die ik niet mag. wel heb ik van een vriend zijn ping gekregen alleen nu reageerd hij niet meer op mijn pings, hij leest ze wel maar antwoord niet. hij zei wel dat hij in de herfstvakantie wel graag met me wou omgaan maar als ie me nu negeerd weet ik niet of hij dat nog wil, hij is echt super knap en ik denk elke seconde aan hem toen we gister weg gingen van de camping moest ik zowat huilen omdat ik hem niet meer zag tot de herfstvakantie. hoe kan ik contact met hem maken zonder dat die andere meisjes er bij zijn?
HELP!

Lijkt me duidelijk?

If you like pina coladas
And getting songs stuck in your head

Lalidan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 19:49

Dit topic zou op Leven Zonder paarden thuis horen, maar daar kan TS nog niet plaatsen. Daarom hier een slotje.

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019
[&] Before the next breath you need the grace…
….to breathe out [&]

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten