Nieuwe member

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Miies_92

Nieuwe member

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 12:41

Hallo bokkers, mijn naam is Michelle en ik ben 20 jaar. Een vriendin van me is actief op bokt en ze laat me vaak dingen lezen en zien. Ik vond het maar eens tijd om zelf een account aan te maken :D

Mijn paardenervaring :P .. Ik rij sinds ik 9 jaar was paard. Waarvan tot me 17e engels dressuur. In die tijd heb ik ongv 4 jaar een verzorgpaard gehad, helaas is hij in 2007 ingeslapen. Tot me 19e heb ik alleen buitenritten gemaakt en was ik het lessen even zat.
Momenteel richt ik me op het westernrijden, hier ben ik nu bijna een jaar mee bezig. Hele ander manier van rijden, zeker een uitdaging. En vanaf september ga ik 2x per week een paardje bij Zoetermeer bijrijden :) /3

Nou, genoeg over mezelf, ik ga eens beginnen met lezen! Ik ben benieuwd naar alle topics!

Fijne dag iedereen! :D

watsonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:49

Hallo,

Mijn naam is tamara en heb 2 half quarter/half paint in eigendom. Ik ga hier graag meelezen en hopelijk bijleren.

Groetjes,

Tamara

tante_trien

Re: Nieuwe member

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:51

Welkom allebij :D

Lola2112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:09

Hoi. Ben ook nieuw op bokt. Ook via een vriendin bekend geworden. Staan altijd interessante dingen op. Altijd makkelijk. :-)

Groetjes patries

Pieter25

Re: Nieuwe member

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:43

Welkom op Bokt, Michelle!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie