ik ben nieuw en ik ben.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hobbyangel

ik ben nieuw en ik ben.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 14:40

Angelique, ik ben 32 jaar en woon in berkel en rodenrijs.

sinds ander halve week ben ik begonnen met het verzorgen van wat paarden aan de rottemeren, en oooh wat zijn ze lief zeg hmmmmm <3 <3 <3 <3 <3 ..

ik heb altijd een hele erge allergie gehad voor hooi en paarden. maar de laatste tijd merkte ik dat ik er steeds minder last van kreeg, dus heb ik besloten om eerst maar eens voor een paard te gaan zorgen voordat ik gelijk de volledige lessen ga volgen, dit heeft ook wel een beetje te maken met mijn bekken instabiliteit maar begreep later dat paardrijden dan een heel goed alternatief is en zeer goed om je spieren weer goed te trainen, dus nou mooi 2 vliegen in 1 klap +:)+ ...

ik ben gister wezen informeren bij de manege bij ons in de buurt waar ik wil gaan rijden, als het mee zit kan ik over 2 weken al beginnen dus dat zou super zijn. Ben erg benieuwd :)
Nu nog wat spullen aanschaffen want dat moet natuurlijk ook gebeuren he ;)

verder ben ik alweer 5 jaar getrouwd met klaas, heb een zoontje van 3,5 en 5 katten :#

verder heb ik nog een hobby en dat ik kaarten maken en scrappen, voor voorbeelden kan je even naar de site gaan die op mijn profiel staat.

nou dat was het wel zo een beetje, als je vragen hebt, schroom niet en stuur me gerust een pb'tje :)

lieve groetjes angelique

Deze foto heb ik vanmorgen ff snel gemaakt met mijn telefoon tijden het borstelen hihihi (let ff niet op mijn haar hoor, met de regen en de wind van vandaag ;) )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door hobbyangel op 19-07-12 14:55, in het totaal 3 keer bewerkt

Amado7

Re: ik ben nieuw en ik ben.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:41

Welkom! Wat leuk dat je gaat rijden! Het zal je zeker goed vallen :D Succes!

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:42

Welkom en veel plezier op bokt, en natuurlijk succes met je lesjes,en de paardjes:)

hobbyangel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 14:45

ja denk dat het ook wel gaat bevallen, heb er zeker zin in hoor hihihih
groetjes angelique

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:47

Welkom! Leuk dat je het weer op pakt de paardjes :D

Ik ben wel benieuwd naar een foto van je paardjes.
:P Maar paarT schrijven op een paarden forum, da kan nie hè

hobbyangel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 14:56

whahahahaa heb het gelijk aangepast hoor hhahahahaha

bedankt voor de tip ;)

catherinetee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:27

hobbyangel schreef:
Angelique, ik ben 32 jaar en woon in berkel en rodenrijs.

sinds ander halve week ben ik begonnen met het verzorgen van wat paarden aan de rottemeren, en oooh wat zijn ze lief zeg hmmmmm <3 <3 <3 <3 <3 ..

ik heb altijd een hele erge allergie gehad voor hooi en paarden. maar de laatste tijd merkte ik dat ik er steeds minder last van kreeg, dus heb ik besloten om eerst maar eens voor een paard te gaan zorgen voordat ik gelijk de volledige lessen ga volgen, dit heeft ook wel een beetje te maken met mijn bekken instabiliteit maar begreep later dat paardrijden dan een heel goed alternatief is en zeer goed om je spieren weer goed te trainen, dus nou mooi 2 vliegen in 1 klap +:)+ ...

ik ben gister wezen informeren bij de manege bij ons in de buurt waar ik wil gaan rijden, als het mee zit kan ik over 2 weken al beginnen dus dat zou super zijn. Ben erg benieuwd :)
Nu nog wat spullen aanschaffen want dat moet natuurlijk ook gebeuren he ;)

verder ben ik alweer 5 jaar getrouwd met klaas, heb een zoontje van 3,5 en 5 katten :#

verder heb ik nog een hobby en dat ik kaarten maken en scrappen, voor voorbeelden kan je even naar de site gaan die op mijn profiel staat.

nou dat was het wel zo een beetje, als je vragen hebt, schroom niet en stuur me gerust een pb'tje :)

lieve groetjes angelique

Deze foto heb ik vanmorgen ff snel gemaakt met mijn telefoon tijden het borstelen hihihi (let ff niet op mijn haar hoor, met de regen en de wind van vandaag ;) )

Hallo Angelique, how are you. Ich liebe Reiten durch diese habe ich seine wirklich sehr schöne kaufen ein Pferd von weißer Farbe. Ich werde Fotos von meinem Pferd im nächsten Post zu teilen .......