Hoi allemaal!
Regelmatig check ik het Bokt forum voor als ik iets rondom paarden wil weten, en bedacht me vandaag: waarom meld ik me niet gewoon aan? Dan kan ik tenminste ook wat actiever deelnemen en zelf ook vragen stellen. Dus zodoende!
Ik ben Miley, 'zo goed als' 22 en woon in Utrecht. Helaas kwam ik er pas rond m'n 19e achter dat ik een enorme passie heb voor paarden en ben ik direct gaan lessen op een manege in de buurt. Al met al rijd ik nu zo'n 1,5 jaar geloof ik, want ik heb ook een tussenstop gehad omdat ik vanwege een ernstig snowboardongeluk heel wat maanden heb moeten revalideren. Naast zelf lessen werk ik ook onbetaald op een manege voor mensen met een beperking.
Ben nog een echte leek vind ik zelf: ik kan de basis, ben alleen nog niet assertief genoeg (soms wil het paard nog wel eens denken dat 'ie het allemaal zelf wel kan bepalen) en moet m'n galop zeker nog even continue maken (in de bak wil het vaak niet goed lukken, op het strand lukt het me dan weer wel).
Ik hoop dat ik veel zal leren op Bokt, mensen me kunnen helpen met het 'dilemma' waar ik mee zit en wie weet wat er verder nog allemaal uit rolt (:
X
Laatst bijgewerkt door Miley op 10-07-12 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt