invlechten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElanorJ

invlechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 01:26

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op bokt. Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben Elanor Jacobs, 18 jaar en sinds kort mijn eigen horecaonderneming gestart. Hierdoor kon ik een tijdje niet rijden, wat ik vreselijk vond!! Maar nu heb ik een camping in de buurt gevonden met 8 prachtige paarden die af en toe beweging nodig hebben omdat ze ook door jonge kinderen bereden worden voor stapritjes en dan n beetje rustig moeten zijn. Nu had ik aan de bokkers een vraag. Ik hounamelijk ook heel erg van tuttelen, en het paard waar ik op ga rijden eerst een beetje leren kennen. Nu kan ik wel de manen op een simpele manier invlechten, maar verder dan dat gaat het ook niet.

Nu vroeg ik me af of hier ook topics/onderwerpen op bokt over zijn, of dat iemand er veel vanaf weet?

Groetjes,

Elanor

capopjekop

Re: invlechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 01:28

Kijk eens in de wiki, daar staat veel informatie in (rechtsboven in) en als je op zoeken drukt kun je zelf naar topics zoeken over een bepaald onderwerp. En welkom op bokt natuurlijk :D

ElanorJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 00:09

Dankje:) heb het gevonden, super, dankje!!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 00:16

allereerst welkom op bokt! :D
Ik kan wel een paar dingen voor je opnoemen en misschien dat je het dan met de wiki van bokt kunt opzoeken? :D

Knotjes maken met elastiekjes
Knotjes maken met naald en draad / rozen
matjes
hengstenvlecht

er zijn vast wel nog wat leuke dingen alleen ik kom er nou niet op!

ElanorJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 13:07

Ohja, gaaf! Ik vind een matje altijd zo mooi, maar dam heb ik nog wel wat oefening nodig denk ik :p