Ouwe nieuweling, ofwel weer terug bij bokt.nl!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sociolan

Ouwe nieuweling, ofwel weer terug bij bokt.nl!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 22:41

Hallo,

Ik zou me even voorstellen, ik ben [naam] en sinds 08-12-02 ben ik al lid van bokt. Destijds enorme paardenfan, tot zelfs een afgeronde opleiding in de paardenhouderij. En toen, was er geen werk in de paarden en was ik nog jong (ben ik nog wel maar voor mijn ogen jong haha!) dus ik ging doorleren in heel wat anders... nl SPW. Paarden kwamen op een helaas laag pitje, her en der een x gereden bij mn "schoonpa" (ben niet getrouwd, maar dat klinkt makkelijker dan mn vriend zijn pa.. *D ) op zijn mooie friezen.

Om vanaf 2002 geen ellende lange bericht hier neer te gaan zetten hou ik het kort: heb in mn leven enorm veel mee gemaakt(overlijden moeder toen ik 12 was, vaders vriendin alcoholist), veel geleerd en gedaan, woon ik nu samen en heb ik mn eigen leventje enorm naar mn zin. Wellicht in de toekomst een eigen paardje..

Het leek me weer eens leuk om weer bij bokt.nl aan te sluiten, en ben benieuwd wat ik in al die jaren gemist heb! Wel zal ik misschien niet meer zo als vroeger dag en nacht online zijn, maar het voelt wel een beetje als thuis komen :D

Groetjes! :wave:

EngeltjeS

Re: Ouwe nieuweling, ofwel weer terug bij bokt.nl!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:44

Welkom terug!!!! :D
Bokt is veranderd, maar blijft net zo gezellig als 10 jaar geleden ;)

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:48

Welkom terug Jolanda! Ik volg nu de opleiding MMZ= opvolger van SPW.
Combineer studie met werk als persoonlijk begeleider. Zet eigen pony in als therapeut.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:52

Welkom terug!

... Oldemarkt.. dat is hier dichtbij.

Sociolan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 22:53

Goed om te horen dat het nog gezellig is, qua gebruikers issie helemaal top. Ik weet nog wel "vroeger" dan zaten we hier met een "paar" mensen en was de topper van de week meer dan 150 mensen online! Phoe en als ik dat dan nu zie.. haha.

Rebecca: Die opleiding heb ik in oktober 2011 gehaald, doe je dan volwassenwerk (psychiatrie) of gehandicaptenzorg? Slecht nieuws voor psychiatrie.. ik kan dr geen werk in vinden. Sinds begin deze maand eindelijk oproepcontract bij gehandicapten (begeleiding wonen en dagbesteding). Ik mocht er niet in stage lopen toen ik de opleiding deed, maar ik kan er wel nu in werken :S vaag maar goed, tis teminste wat! Suc6 nog met je opleiding en als je vragen hebt of nog boeken (heb ik ook nog allemaal) bericht gerust!

Brainless: Das zeker dicht bij! Kijken of je een steen hoort vallen? *komt ie!*

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:57

Jaaaah.......... ik hoorde wat :j
_O-

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 23:18

Ik doe gehandicapten zorg. Werk al 9 jaar als persoonlijk begeleider voor jongeren met autisme/adhd. Loop stage op een dag centrum. Apart dat je tijdens de opleiding daar geen stage mocht lopen, maar nu mag werken. Als ik vragen heb, dan pb ik je graag! Heb nog dit blok te gaan + verlenging vanwegen werk processen.

Sociolan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 23:33

Had ik ook verlenging, hebben jullie ook van die consoriumboekjes? Wij hadden dat wel, zat op Friesland College te Heerenveen. Ik geloof een aantal bepaalde scholen doet hier aan mee. Maar PB me maar, anders wordt het te offtopic ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:45

Welkom terug hoor!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:07

Welkom terug hier op bokt, is vast weer als vanouds voor je alleen wat groter geworden..