Alvast bedankt voor jullie hartelijke welkom.
Ben een 20-jarige student en woonachtig in het oosten van het land, nabij de Sallandse Heuvelrug maar echter nog wel woonzaam in Twente. Ik sport in de vorm van wielrennen en hardlopen. Verder heb ik helaas te veel hobby's. Een andere eigenschap van mij is de tik tot kennisvergaring. Wil graag veel dingen weten en over dingen mee kunnen praten.
Zelf geen ruiter of in het bezit van een paard, maar wel erg geïntresseerd. Een jaartje geleden eens kort bij een vriendin op een paard gezeten en dat ging mij, naar horen zeggen, goed af. Verder kom ik hier waar ik woon vrij veel in aanraking met paarden. Loop met enige regelmaat in het bos en het heeft toch iets moois als zo'n groot dier voorbij komt gelopen. Wellicht ooit, als de financiën het toelaten....
Maar ik heb mij niet als kip zonder kop geregistreerd, maar eerst even rondgekeken. Denk dat er genoeg is waar ik wel mijn steentje bij kan dragen. We zullen zien.
Oja, mijn naam is gefingeerd dus bespaar jezelf het zoeken naar een Facebook- of Twitteraccount.