Voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx94

Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 23:22

Hallo, ik ben Iris en ben 17 jaar oud en woon in Schuinesloot, naast Slagharen! (:
Ik ben hier al een poosje te vinden, maar plaats niet zo veel, heb wel mijn hele profiel aangepast etc. Dus om meer te weten over mijn pony's etc. kun je daar even kijken! :j
Ik liep ook steeds vast op veel fora onderdelen waar ik wou posten.. maar waar ik dus 25 posts voor moet hebben |(
Wat ik dus nog lang niet heb :Y) maar dat gaat zeker komen!
Ik hoop dat ik hier nog veel mensen leer kennen om gezellig mee te kletsen, of misschien wat meer dingen van bokt te weten komen, er zijn zoveel verschillende onderwerpen. 8)7

Nouja, verder doe ik de opleiding dierverzorging niv. 3, zit nou in het 2e jaar.
Mijn hobby's zijn: Tekenen, fotografie, paardrijden ( :') ), uitgaan, computeren etc.
Ik heb op dit moment 3 pony's, 1 haflinger genaamd: Anky, 1 KWPN genaamd: Sylvana en nog één KWPN genaamd: Annabel!

Ik zit nou in een groot dilemma!
Mijn pony is dus gemasseerd in mei, vanwege rugproblemen en spierproblemen. Dat kwam allemaal door mijn vorige VZH zadel die dus op de schouder viel *heel fout*, maar ik wist dat nooit!
Nou heb ik een nieuw zadel etc maar nou loop ik dus weer vast. |o
Ik heb er een veearts bijgehaald, die heeft mij zien rijden en dacht dat het bij de nek was, dat ze veels te stijf was.
Samen met de masseur en veearts hebben we een afspraak gemaakt voor 17 november! Dan komen ze samen.
Van het weekend heb ik een zadelpasser (Dus geen zadelmaker) erbij gehad, dat is toevallig mijn buren, zij reist met haar zadels de hele wereld rond. Maar ze was dus hier en heeft op Sylvana getekend hoe het zadel moet liggen en veel spieren aangewezen, ook zag ze dat Sylvana Scoliose had ;( , dat is een bocht in de ruggenwervels. Ook is Sylvana scheef. Maar dit zadel die ik nou had is dus ook niet goed.. ik heb het gekocht als een 17.5 inch zadel maar is blijkbaar dus een 18 inch. Het is te groot voor Sylvana en voor mij! Mijn bekken gaan bij elke doorzitpas uit de kom, en het ligt net op de achterste rugspieren van Sylvana, als we het zadel opleggen al word ze al boos en drukt ze haar rug weg.
Maar nou ben ik dus opzoek naar een 17 inch zadel met een brede boom, dat voorste.

Ik wou het toch even kwijt omdat veel mensen vragen waarom Sylvana zo gespannen loopt etc.
Ik durf hier nog geen foto's te plaatsen, want ik heb hier al wel veel reactie's gezien tegen elkaar waar ik stiekem eigenlijk niet zo tegen kan :x

Maarja genoeg gezeurd!
Wil je meer weten? Kun je altijd pben hoor! <<)

Groetjes Iris

Netam89

Re: Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:02

Welkom op bokt

Even een reactie op je stukje tekst: Je kunt in het forum eenmaal andermaal een advertentie plaatsen met wat je precies zoekt. Misschien heeft iemand van bokt wel een geschikt zadel voor je liggen, je zal even daar een kijkje kunnen nemen..

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 23:20

Dankje! :D

Ja dat is nog een probleem, want bij het gezocht gedeelte moet je 25 posts hebben, dus ben ik eerst even rustig aan het bekijken in andere fora onderdelen! Toch bedankt!

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:38

Graag gedaan, wanneer je een paar dagen goed actief bent geweest bij '' informatief'' kom je al gauw aan die 25 berichten...

evilamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:09

welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:57

Welkom! Het is verslaaavend! :D

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:59

ja heel verslavend!!!