Hallo paardenliefhebbers even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwebok

Hallo paardenliefhebbers even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 19:28

Hallo,

Ik heb me net geregistreerd hier als leek.
Maar hopelijk komt daar snel verandering in.
Eerst maar even voorstellen:

Ik ben 29 en woon in brabant.
Woon samen met me vriend en heb 2 kinderen.
Nu ben ik hier in de buurt wat aan het informeren bij maneges want het lijkt mij erg leuk om te gaan paardrijden.
Alleen ik heb dus 0,0 ervaring dus echt een beginneling. Heb dus ook het idee dat het misschien? Raar is om er op deze leeftijd nog mee te beginnen, dus toch wat twijfels maar het lijkt me evengoed erg leuk.

Als er nog mensen zijn die een goeie, leuke manege kennen in de buurt van Tilburg, Oosterhout, Kaatsheuvel waar jullie goeie ervaringen mee hebben hoor ik het graag.

Verder zal ik nog wel een hoop van jullie kunnen leren hier dus lees plezier zal ik zeker hebben.

Groetjes

HoresesLover

Re: Hallo paardenliefhebbers even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:59

Hoi. Ik ben ook pas begonnen, net als een paar andere ( of veel ) denk ik. Zelf vind ik bokt erg leuk, maar dat vinden alle Bokkers wel. Er zijn veel mensen van verschillende leeftijden, maar dat maakt het wel gezellig. Nog veel plezier op Bokt en ook met het vinden van een manege.
Joëlle.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:51

Welkom op Bokt. :D

En het is toch leuk om te gaan paardrijden? Leeftijd maakt echt niet uit hoor. ;)

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:54

welkom op bokt. en leeftijd maakt toch niet uit? je moet doen wat je leuk vind en je bent nooit te oud om te leren

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:58

paardrijden kan je altijd mee beginnen en brabant is een goede paarden provincie, welkom op bokt en schroom niet om te vragen. Je bent met levende dieren bezig wat erg leuk is manegepaarden zijn verder ook erg slim in het herkennen van wat soort ruiten je bent , hebben ze snel door dat wil niet zeggen dat ze je meteen dwars zitten hoor er zijn een hoop lieve manege paarden. Wees altijd zo zeker mogelijk als je op een paard afstapt zo van hallo ik ben... en wie ben jij. laat ze lekker snuiven aan je neem de tijd en geniet, veel plezier...