Sophie & Lana*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lana_89

Sophie & Lana*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 13:05

Hallo!!
Ik zal mezelf en mijn 'paardengeschiedenis' hier even voorstellen :D ...
Ik ben nu 22 jaar, en ik rij al sinds ik 6 jaar ben.. Ik heb eerst een jaar of 10/12 op een manege gereden..
Maar omdat het voor mijzelf te saai werd (steeds weer hetzelfde), ben ik gestopt en op zoek gegaan naar een verzorgpaardje..

* Al snel een haflingerruintje gevonden van 3 jaar. Deze was zadelmak maar daar was dan ook alles mee gezegd :o ... Ik heb het paardje alles geleerd, van sturen met teugels tot een lange bosrit... Maar toen het paardje alles kende, gebeurde het vreselijkste wat ik me kon indenken: De eigenaars belde dat hij te koop stond |( (dat heb je met verzorgpaardjes)... Ik heb nog geprobeerd om hem zelf over te kopen, maar dit was financieel niet haalbaar, dus daar ging mijn beste vriendje :(... Ondertussen staat hij hier op een 10 km vandaan, en hij heeft het goed, loopt nu ook dressuur enzo :+ ...

Omdat ik het even had gehad met me hechten aan een paardje, en dan weer hartpijn lijden, ben ik er 2 jaar tussenuit geweest.. Ook omdat ik met mijn vriend op zoek was naar een huisje enzo.. Maar eenmaal gebeten door de paardenmicrobe, blijft het 'virus' in je he :).. Nadat we gesetteld waren, begon weer te kriebelen, dus ben terug op zoek gegaan naar een paardje..

* Ik kwam dan bij een man uit die een amazone zocht voor zijn halfingermerrie'tje van 7 jaar... Ik heb eens met hem afgesproken en ben het paardje eens gaan rijden. Enkele afspraken gemaakt met de man. (hij verzekerde mij ook dat dit een paardje was dat bij hem zou sterven, want hij had het gekocht voor de kleinkinderen, die nu nog wat te jong zijn)... Dus, sinds 01-09-2011 ben ik de trotse verzorg-amazone van die lieve Lana* <3 *\o/*

Hier ook enkele foto'kes van mijn liefste schat...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk ga ik hier veel kunnen lezen wat mezelf helpt, en eventueel ook tips uitwisselen met jullie :+

Perette

Re: Sophie & Lana*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:01

Welkom! Mooie haflinger!

En nu maar hopen dat de eigenaar die niet verkoopt en je weer afscheid moet nemen! :(