Ik zal mezelf en mijn 'paardengeschiedenis' hier even voorstellen

Ik ben nu 22 jaar, en ik rij al sinds ik 6 jaar ben.. Ik heb eerst een jaar of 10/12 op een manege gereden..
Maar omdat het voor mijzelf te saai werd (steeds weer hetzelfde), ben ik gestopt en op zoek gegaan naar een verzorgpaardje..
* Al snel een haflingerruintje gevonden van 3 jaar. Deze was zadelmak maar daar was dan ook alles mee gezegd

Omdat ik het even had gehad met me hechten aan een paardje, en dan weer hartpijn lijden, ben ik er 2 jaar tussenuit geweest.. Ook omdat ik met mijn vriend op zoek was naar een huisje enzo.. Maar eenmaal gebeten door de paardenmicrobe, blijft het 'virus' in je he

* Ik kwam dan bij een man uit die een amazone zocht voor zijn halfingermerrie'tje van 7 jaar... Ik heb eens met hem afgesproken en ben het paardje eens gaan rijden. Enkele afspraken gemaakt met de man. (hij verzekerde mij ook dat dit een paardje was dat bij hem zou sterven, want hij had het gekocht voor de kleinkinderen, die nu nog wat te jong zijn)... Dus, sinds 01-09-2011 ben ik de trotse verzorg-amazone van die lieve Lana*

Hier ook enkele foto'kes van mijn liefste schat...

Hopelijk ga ik hier veel kunnen lezen wat mezelf helpt, en eventueel ook tips uitwisselen met jullie