Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky111

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 13:31

Hoi Allemaal,

Eindelijk maar eens geregistreerd...........
Ik zal me nog wel eens uitgebreider voorstellen, maar wat betreft mijn paarden kun je al wat lezen op paardenluisteren.nl

Heb Orun alle niveau's gedaan, ben Basis Freestyle instructeur, verdiep me in de academische rijkunst, monty roberts, PNH, antoine de both en ben begonnen met de opleiding paardencoach.

Met deze ingredienten wil ik mijn eigen taart bakken en ben heel rustig een cursus/trainingscentrum bij mij thuis aan het opzetten.

Rij inmiddels al weer 28 jaar....heb veel ervaring met zadelmak maken, lesgeven dressuur, freestyle, Springen (mindere mate), Push ball (in samenwerking met helene de fremery). Doe het wedstrijdsecretariaat concours pc Hengelo gld (samen met mijn man) waar ik ook les geef en daar naast geef ik nog les bij de rijvereniging van de bosruiters uit Keijenborg.

Verder ben ik zelf veel afgevallen met de Herbalife producten en dat is dus 8 jaar geleden ook een deel van mijn werk geworden en dat doe ik ook met veel plezier....ben dus eigen baas en kan de paarden en harbalife zeer goed combineren.

Groetjes Nieske

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:43

Welkom Nieske! (heet je zo? Aparte naam!)

Zie dat je aardig wat doet in de paardenwereld, leuk! :)

Nicky111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 13:52

ja haha ik heet echt zo

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:02

Welkom :wave:
Veel plezier hier op bokt...zal je maar meteen vertellen dat Bokkers dol zijn op speciale Bokt-aanbiedingen :D ;)

Veel succes met je cursus/trainingscentrum,klinkt erg veelzijdig wat je doet.Ben ik groot voorstander van,zo kun je je makkelijker aanpassen aan elk paard,ruiter en combinatie :)

Nicky111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 15:52

Haha oke dat houdt in dat ik jullie een aanbieding geef als je Herbalife bij mij koopt of een speciale aanbieding maak voor een weekend cursus of een dagtraining??? Vertel het me maar ik moet ook ff inkomen hahahaha ;-)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:10

:D Zoiets...beetje creatief zijn,goed voor de marketing ;)