Ik ben Ilse, en 19 jaar. Omdat ik nieuw ben op bokt, leek het mij wel aardig om mezelf even voor te stellen.
Sinds ik een klein meisje was wilde ik altijd al paardrijden, en toen ik ongeveer 6 was, kreeg ik eindelijk mijn eerste les. Dit heb ik lang gedaan, maar ben op een gegeven moment gestopt. Later, toen ik verhuisd was, leerde ik een vriendin kennen die op paardrijden zat. En toen heb ik het paardrijden weer opgepakt. Ik heb een zeer gezellige tijd gehad op die manege daar, veel buitenritten en strandritten gemaakt natuurlijk.
Echter ben ik nu alweer een jaar gestopt omdat ik ging studeren. Ik mis het nu wel heel erg, en het begint toch weer te kriebelen. Vandaar ook dat ik een account hier heb aangemaakt. Ik wil graag wat meer leren over paarden, dan alleen de manege lessen vertellen.
Ik ben dit jaar ook gestopt met de studie waaraan ik begonnen was, en ben dit jaar ingeloot voor diergeneeskunde. Dit jaar ga ik dus beginnen met mijn eerste jaar diergeneeskunde. Ook daarvoor vind ik het van belang om meer over paarden te leren, en de verschillende manieren waarop mensen hun paard houden.
En natuurlijk heb ik me hier ingeschreven omdat paarden gewoon te gek zijn!