hallo ik ben wieneke ik ben net nieuw op bokt, en heb nog geen idee wat ik allemaal moet/kan doen nouja ik ben dus wieneke, ik val in herhaling, en ik ben 14 jaar, heb een onwijs lieve haflinger zadora van de kweeklust, beter bekend als Zaza!
misschien kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken hier op bokt?? hoe ik foto's kan plaatsen enzo en hoeveel heel erg bedankt
Voor nieuwe Bokkers (Bokkers zijn de mensen op Bokt) zoals jij, is het misschien een goed idee om de help en de regels eens door te lezen. Hier kun je al veel informatie uithalen over wat er wel en niet kan/ mag op Bokt. De help en de regels vind je rechts bovenin beeld. Veel succes en plezier hier op Bokt en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
_xwien
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-11 15:01
hoj Jpitty hartsikke bedankt zal ze zeker door kijken!
zou iemand mij toch kunnen vertellen hoeveel foto's je mag plaatsen???
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 25-07-11 17:52
Bij een In The Picture topic (herkenbaar aan het [ITP] blokje) geloof ik maximaal 15, bij een gewoon topic dacht ik 3 of 4. En in je profiel weet ik niet...
Maar als je het helemaal 100% zeker wilt weten, kun je deze vraag ook even aan een moderator oftewel Modje (mensen met een groene naam) kunnen stellen.