Ik ben Kirsten, 14 jaar oud en net nieuw op Bokt. Sinds jong af aan al een enorme dierenliefhebber. Ik heb 6 huisdieren: 2 honden, 2 konijnen en 2 grasparkieten. Daarnaast natuurlijk ook een enorme paardenliefhebber.

Ik heb 4 jaar gereden op Hippisch Centrum de Haerst, Overijssel. Helaas moest 2 jaar geleden noodgedwongen stoppen met rijden omdat ik ziek werd. Het is pas nu een beetje duidelijk wat ik "mankeer". Eerst werd gedacht aan reuma, nu is het fibromyalgie (ook wel spierreuma genoemd). Mijn voornaamste klachten zijn eigenlijk dat ik altijd erg moe ben, hoofdpijn heb en (vooral in mijn nek) last van mijn spieren heb. Aan de buitenkant is niks te zien aan mij, gelukkig maar, maar soms ook wel eens lastig. In ieder geval, sinds januari 2011 rijd ik weer paard (wel op een andere manege..)! Goh, wat had ik het gemist. Het paardrijden gaat vrij goed, dit maakt mij echt een stuk vrolijker. Helaas zit een eigen paard er niet in, maar zolang ik maar kan rijden ben ik ook blij.

In eerste instantie wilde ik me aanmelden op Bokt omdat ik een vraag heb over iets wat met paardrijden te maken heeft, maar het is hier vast ook hartstikke gezellig!
Als iemand een vraag heeft of als er iemand hier is met fibromyalgie, jullie kunnen me altijd een berichtje sturen.
Groetjes Kirsten