Hoi, ik ook hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liessie82

Hoi, ik ook hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 18:40

Hoi allemaal,

Ik ben Marlies, 29 jaar en gek op dieren /3 en woon in Wageningen.
Na bij zo ongeveer ieder denkbaar, al dan niet aan paarden gerelateerd onderwerp, dook bokt op tussen mijn zoekresultaten en aangezien ik zelf ook rij en men, heb ik me toch maar eens aangemeld :P
Rijden doe ik nu een aantal jaar, tenminste als ik alleen de tijd op de manege meereken ;) Vroeger toen ik nog eind basisschool/begin middelbare school zat, ging ik nog wel eens met een klasgenoot mee rijden. Zij had een verzorgpony, maar ging liever nioet alleen, dus ging ik vaak mee :j
Alleen zo ongeveer alles wat ik toen mezelf aangeleerd heb qua rijden, heb ik op de manege weer af moeten leren :o Niet echt aan te raden dus :D
Ik rijd op een manege midden in de bossen. In de zomer worden er vooral bosritten gemaakt, dus ik ga 2 keer per week het bos in op het moment. De ene groep waar ik in mee rij, gaat eigenlijk het hele jaar door naar buiten, tenzij de omstandigheden (bevroren bospaden bv) het echt niet toelaten. De andere groep was afgelopen winter in binnenrijgroep, dus neem aan dat we van de winter weer naar binnen gaan.
Verder heb ik vorig jaar mijn menbewijs gehaald, maar helaas men ik momenteel eigenlijk veel te weinig. Maar over een paar weken, ga ik een weekje mennen in Friesland *\o/*
Stiekem is het nog wel een wens op ook dubbelspan en meerspan te halen. Maar dan moet ik eerst ff sparen, want dat kan helaas (nog) niet bij de menvereniging en gaat daarom een heel stuk duurder worden.
Ik ben wat minder van het dressuur, tenzij het echt hoog dressuur is, maar heb niet de illusie dat niveau nog te bereiken.
Ben meer van het buitenrijden en het alternatieve rijden.
Zou daarom graag nog een keer western uit willen proberen, natural horse manship of iets dergelijks en springen wil ik ook graag nog leren.
Wel een paar keer een los lesje springen gehad, maar nooit echt in verder gegaan.
Ik hoop ooit nog een keer een eigen paard te kunnen kopen en een iets minder dure wens is nog een keer een border collie hond :)
Maar mijn huidige huisdieren, 2 huis-tuin en keuken vuilnisbakkie ras katten, zijn ook erg lief hoor. <3 En ik mag mijn oudste kat met recht een vuilnisbakkie noemen, want zij is als kitten, met 3 andere nestgenoten in een vuilcontainer gevonden. :n Maar nu heeft ze het heel goed :)

Kyarahh

Re: Hoi, ik ook hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 14:09

Welkom hier! :)

Zazoe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 14:09

Welkom op bokt Marlies! En zeker beginnen met NH, is de moeite waard! ;)

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 01:43

Bedankt voor jullie reacties.
Ik zou heel graag NH of iets dergelijks willen gaan doen, alleen het probleem is, dat ik geen eigen paard of verzorg/leasepaard heb en met een manegepaard wordt het toch allemaal wat lastiger.
Maar ben wel van de dingen uitproberen, zo heb ik wel al 2 keer in een manege in hartje Amsterdam een dameszadelles gevolgd. :)
En er blijven steeds weer nieuwe dingen komen, die ik nog eens wil doen :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 01:49

Welkom op bokt :)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 01:53

Welkom!!!!!

leonie1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 01:59

Welkom! :wave: