just wanna say helllo 2u

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine82

just wanna say helllo 2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 01:32

heey haaaai bokkertjes mijn naam is sammara en ben nieuw hier allemaal aangenaam !!!!

ik rijd al paard vanaf mijn 8ste jaar en ben nu 26 jaar en ook al weer mama van 3 kiddos... ben net als zoveel ook begonnen op de manege maar dat heb je op een gegeven moment ook gehad dat rondje draaien dus ben ik op zoek gegaan naar een verzorgpaardje en op een ponyclub gegaan dit omdat ik toen nog niet het geld had om er zelf 1 te kopen en mijn ouders vonden het ook een beter idee om te kijken of ik er wel genoeg tijd voor had en of ik het wel aan kon de verantwoording enzo... zo heb ik eigelijk ff denken 5 verzorgpaardjes gehad tot ik mijn eigen kanjer kon kopen WOW wat was dat gaaf zeg het gevoel dat je gewoon echt eigenaar bent van je eigen paardje HELEMAAL van je zelf supppppper helemaal mijn droompaardje JUMPER een new forrest pony D wat hebben we wat afgeraced samen want ik ben een echt SGW freak !!! Vind zelf SGW echt super dan heb je vanalles wat maar al mijn (onze) energie konden we kwijt in de cross zelf.. Totdat het te zwaar werd voor mijn schatje want tijdens de controle tijdens de wedstrijden herstelde hij niet meer zo snel als eerst dus heb ik besloten daar mee te stoppen pff dat was wel moeilijk want je denkt dat het altijd zo mag blijven en dat het zo blijft maar hij werd te oud...
Met 'opa' op stal ben ik stiekum op zoek gegaan naar een nieuw vriendje... en tot mijn verbazing kwam ik haar onverwachts tegen het was liefde op het eerste gezicht Maresy arabisch volbloedje ach wat was ze klein maar we waren niet bij elkaar weg te slaan en gelukkig mocht ik haar meenemen naar opa!!! dat klikte ook goed gelukkig konden waarschijnlijk veel van elkaar leren hihihihi nu ben ik dus druk bezig met de kleine meid voor te bereiden om een snelheidsduiveltje te worden maar dat zit er gelukkig van nature al goed in hhahahhaa soms onhandelbaar....

maar goed dit was een beetje mijn korte samenvatting van mij en mijn posse lijkt me leuk om hier samen dingetjes waar je soms tegen aan loppt of gewoon om te kletsen allemaal te delen
en mocht je vragen wees vooral niet bang vind ik alleen maar leuk en gezellieeeeeeeeee stel ze gerust

liefs samm

sunshine82

Re: just wanna say helllo 2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 21:38

zo gezellig....

Froukje
Forever young

Re: just wanna say helllo 2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:39

Welkom :wave:

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:39

Welkom op bokt! is wel verslavend := ;)

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:40

welkom! :wave:

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:41

Welkom op Bokt! :D Als je vraagjes hebt kan je me altijd pb'en.
Veel plezier! :)