Mijn eigen paardjes in het daglicht!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anniicka_xx

Mijn eigen paardjes in het daglicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 21:25

Hey liefste bokkers

Ik ben pas nieuw op bokt.nl en vind het altijd zeer interessant om andere hun paarden aan het werk te zien. Ik rij zelf al een dikke 10 tal jaar en ben nu zelf 18. Ik heb vier jaar bij een internationale springhandelaar gestaan waar ik veel geleerd heb. We hadden er paarden staan van Whitaker en Lansink. Ik mocht de meeste paarden rijden en kreeg hier dan ook les op. Eveneens mocht ik ze op wedstrijd uitbrengen. Maar wegens het combineren met school ging het niet meer.

Daarom dat ik zelf een paar foto's van mijn paard ga posten. Mijn eigen paard heet Un Extreme Van Nieuwenhoven, het is een 7jarige ruin die afstamt van Kannan x President. Ik heb hem eind Augustus 4 jaar. Het is een schat van een paard met een gouden hart. Ik spring nu op wedstrijd met hem de A, das de 90-95 cm.

Mijn tweede paard, alleja die van men broertje, maar wegens een slechte start train ik hem nu. Het is eveneens een ruin maar dan van 10 jaar. We hebben hem nu een viertal maandjes en het klikt tussen Brigand en mij dan met mijn broertje. Het is een nagano ruin die het niveau van 1.20m reed.

Ik weet nog niet hoe ik een foto moet posten maar die volgen zo snel mogelijk!

Kus, Anniicka_xx

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Mijn eigen paardjes in het daglicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:34

Aangezien dit niet op HAW hoort, en het meer een voorsteltopic is, verplaats ik deze naar Wie Wat Waar [WWW]
Je kunt het beste even in de http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help lezen hoe je foto's kunt plaatsen, en hoe bokt verder werkt.
In de [url]http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=947439]Charter van HAW[/url] kun je lezen waar je topic aan moet voldoen om hier te kunnen staan.