De rede om een bokt account aan te maken is omdat ik opzoek ben naar een maatje om mee te rijden. Ik ben verhuisd met mijn paard naar wichelen (België) en zou graag iemand vinden die het leukt ivnd af en toe samen te rijden. Hele grote groepen wordt Cyclo druk van maar met 2 of 3 rijden gaat prima. Ze is een draver dus houdt van redelijk tempo het zou geen goede combinatie zijn met een paard dat liever rustig rijdt. Ik wil heel graag ook endurance rijden maar kan voorlopig niet echt trainen voor wedstrijden. Ze heeft al redelijke conditie we lopen regelmati 15-20 km. Hoop dat er iemand uit te buurt hier op het forum zit, had gehoord dat er redelijk wat belgen ook hier lid zijn.
Welkom hier op Bokt! Hopelijk kom je vaker kijken hier, en ben je er niet alleen om een rijmaatje te zoeken. Je hebt je oproepje verkeerd neergezet, ik zal even een moderator laten weten dat ze dit moeten verplaatsen!
cyclo86
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-11 06:08
Ah thnanx zat er wel in als leek dat ik hem verkeerd neerzet. zal zeker ook nog verder rondkijken hoor . vooral op het endurance gedeelte al veel gekeken.