Even voorstellen...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharkj

Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 16:46

Na wat wikken en wat wegen omdat ik niet zon forummens ben, toch maar eventjes voorstellen...

Wie , wat , waar:
Mijn Forum naam is Sharkj , maar mijn echte naam is Sharon. Ik ben 23 jaar oud of jong , maar net hoe je het wil zien. Ik ben woonachtig in Delfgauw een klein gehuchtje naast Delft.
Vanaf mijn 8ste jaar ben ik eigenlijk altijd wel op een korte periode na , om en rond de paarden te vinden. Voornamelijk recreatief gereden met wat dressuur oefeningetjes en sprongetjes tussen door.Heb op verschillende maneges gereden O.a. De vliet te Leidschendam , Prinsenstad te Rotterdam en RCP te Pijnacker. Geweldige jaren gehad , maar na ongelovelijk veel verschillende instructies gehad te hebben die allemaal wat anders vertelde , sommige zelfs tot het onverantwoordelijke toe was ik op mn 17de helemaal klaar met maneges!

Na ongeveer 1 jaar helemaal niks met paarden gedaan te hebben , begon ik de meest geweldige beesten op deze aardbol toch heel erg te missen. Aangezien ik erg manege en les schuw was op dat moment ben ik opzoek gegaan naar een verzorgpaard. Dat was me een zoektocht , heb er heel veel gehad van veulens tot oudere paarden , merries , hengsten , arabieren , trekpaarden noem het maar op!maar de juiste zat er maar niet tussen. En had ik een klik met een paard... dan moest het weer verhuizen of was er wel een andere reden waarom ik er mee moest stoppen. Na de zoveelste keer verdriet om een paard waar ik wel een grote klik mee had , was ik er WEER klaar mee! Maar... je raad het al als paarden liefhebber kan je er nooit lang van weg blijven.

Nadat mijn vaste relatie ten einde kwam , ben ik heel hard gaan twijfelen of ik mijn eigen paardje zou kopen of toch nog 1 keer een bijrijdpaardje zou zoeken. Omdat een eigenpaard ineens wel een heel grote stap was , heb ik het toch nog 1x geprobeert. En met SUCCES , ik vond een geweldig leuke vos bonte half arabier ruin voornamelijk recreatief gereden. Deze rijd ik nu zo'n 10maanden , en sinds 2 maanden mag ik hem mijn paardje noemen : Willow

Naast paarden heb nog 1 andere grote hobby en dat is Fotograferen , je zal dus al raden dat de camera erg vaak mee naar stal gaat en op de paardjes gericht word!

Over mijn Willow
Sinds 2 maanden mag ik Willow , dan ook echt mijn willow noemen. Heerlijk is dat! Maargoed terzake... Willow is een 12jarige vosbonte half arabier ruin, die staat ingeschreven bij hij NRPS stamboek. Meneer is een grote D-pony van plusminus 1.47 hoog en niet al te slank gebouwd. Hij stamt af van de bonte hengst Neron , en heeft hier ook behoorlijk wat van weg kwa uiterlijk.Zijn moeder is een kruising tussen van alles en nog wat Engelsvolbloed , Welsh , Halflinger en nog een zooitje. Geweldig karakter , lekker eigenwijs en een heerlijke kroelkont! Op buitenrit super braaf op een paar schrik/hyper momenten na , of als het galoppad in zicht is...want OH waag het eens om hem tegen te houden! In de bak heeft hij zijn buien , als meneer goed gemutst is is er weinig aan de hand. Maaaar.. als meneer er geen zin in heb is de bak te klein..of te groot. Momenteel zijn we bezig met opbouwen , zowel aan de longe als onder het zadel naar het nagevelijker worden en beter ontspannen.

Ben benieuwd of jullie het volgehouden hebben om heel mijn verhaal te lezen! Hahaha :D

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:47

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 23:46, in het totaal 2 keer bewerkt

bromfiets

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:48

welkom en ben benieuwd naar foto's van willow :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:51

Welkom. Zoals je zegt ziet Willow er een fantastisch paard uit, dus post maar snel foto's :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 17:00

Bedankt :D Zal snel eens wat foto's plaatsen!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 01:04

Hehe eindelijk eens iemand uit de buurt.
Welkom op Bokt. En wat een gaaf dier uit je fototopic! :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 01:08

Welkom op bokt! :D