Donovan Roubos, stelt zich voor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DonRoubos

Donovan Roubos, stelt zich voor.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 13:24

Na mijn verslag Paardrijdende Jongens, taboe? Nee, een droom die uitkomt! heb ik veel reacties gekregen dat ik mezelf hier maar eens moest gaan voorstellen.

LEES GOED! DIT IS NIET OM AANDACHT TE KRIJGEN OMDAT IK EEN JONGEN BEN

Nou ten eerste dus : Hallo mede paardenliefhebbers! Ik ben Donovan Roubos, 19 jaar, studeer op het Clusius College in Alkmaar en rij nu 5 maanden paard. Meerdere informatie over mijn verleden en hoe ik ben begonnen met paardrijden kan je terug zien in mijn verslag.

Paardrijden is een grote passie van mij geworden sinds ik met mijn vriendin een serieuze relatie ben gestart. Dan word er natuurlijk meteen gedacht "Jaaaaa, maar dat kennen we wel. Alleen maar omdat je vriendin het doet hou jij er ook van.", maar dat is niet zo(Wel een factor dat meespeelt, maar dat zie je wel terug in het verslag). Paarden zijn de meest loyale en lieve beesten die er bestaan. Toon je respect en liefde, krijg je het dubbel zoveel terug en dat doet mij heel erg veel. De dankbaarheid die zij tonen en de blik in hun ogen kan geen mens weerstaan, daar ben ik van overtuigd. Hetgeen wat mij echt kwaad maakt is dat jongens zwaar bevooroordeeld worden als je het alleen maar al over paarden hebt, laat staan het rijden en verzorgen ervan. Dan word je meteen "Homo" of "Nicht" genoemd, laat ze lekker banketstaaf, zelf weet je beter en als je echte vrienden hebt begrijpen ze het en stiekem vinden ze het ook wel tof hoor ;)

Mijn 2de hobby en passie is muziek maken/spelen. Het speelt een grote rol in mijn leven en haalt me door de moeilijkste tijden heen, daarom ben ik het respect gaan kweken naar muzikanten, want het vergt zoveel oefening en tijd. Ik speel nu zelf 1,5 jaar Gitaar en heb in een vriendenband gezeten. Die is jammer genoeg uit elkaar gegaan, maar ik ga zelf gewoon door met het maken van mijn eigen nummers en het oefenen van de meest moeilijke oefeningen, appregio's, pentatonische schalen en grepen.

Afbeelding

Nou, waarschijnlijk tot snel en ik zeg het nogmaals:

IK DOE DIT NIET VOOR DE AANDACHT. DIT IS PUUR OM KENNIS TE MAKEN MET ANDERE MENSEN DIE OOK EEN PASSIE HEBBEN VOOR PAARDEN ZODAT IK LATER DINGEN KAN VRAGEN OVER HET TRAINEN VAN JE EIGEN PAARD, SINDS IK DIE WEL WIL VOLGEND JAAR

Chantaliiejj

Re: Donovan Roubos, stelt zich voor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 15:14

Welkom :D vind het wel leuk jongens die op paardrijden zitten

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:48

Haha Arme Donovan, denkt gelijk dat hij ook het slachtoffer wordt van die meidenhysterie! Nouja, ik had je al welkom geheten, maar nogmaals welkom.. :)

JustyMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:49

Ik geef m geen ongelijk dat ie daar bang voor is... Bokt kennende (ja, ik lees al 100 jaar mee in het account van iemand anders en nu zelf maar eens wat aangemaakt O:))

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:50

JustyMe schreef:
Ik geef m geen ongelijk dat ie daar bang voor is... Bokt kennende (ja, ik lees al 100 jaar mee in het account van iemand anders en nu zelf maar eens wat aangemaakt O:))

Ik weet wel wat je bedoeld, ik ben zelf ook een halve hysterioot :') oke, das geen NLs woord.. :=

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 16:54

Nou zo bedoel ik het eigenlijk niet, maar ik heb wat berichten gelezen dat jongens het expres doen om aandacht te krijgen enzo en dat ze zo ook nog een bevooroordeeld worden, alleen maar omdat er een paar zijn op gekomen alsof dit een dating site is ;)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:58

DonRoubos schreef:
Nou zo bedoel ik het eigenlijk niet, maar ik heb wat berichten gelezen dat jongens het expres doen om aandacht te krijgen enzo en dat ze zo ook nog een bevooroordeeld worden, alleen maar omdat er een paar zijn op gekomen alsof dit een dating site is ;)

Nouja, dat waren jongens die niks met paarden hebben. Jij rijdt met veel plezier paard en als dat gelezen wordt, denken ze echt niet zo hoor ;)

:)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 17:00

welkom dan maar :D

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 17:00

Magnummm schreef:
DonRoubos schreef:

Nouja, dat waren jongens die niks met paarden hebben. Jij rijdt met veel plezier paard en als dat gelezen wordt, denken ze echt niet zo hoor ;)

:)

Ja, oke. Dat is dan ook wel weer zo, zal die kop wel weghalen, vind het zo dramatisch, misschien schrikt het zelfs nog mensen af haha :P.

Ik kan mijn bericht helemaal bovenaan niet wijzigen, hoe komt dat? :o

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 17:08

Omdat je hem langer als een uur geleden hebt geplaats. Alleen berichten die je korter dan een uur geleden hebt geplaatst, kun je editten.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 17:08

Welkom op dit forum: Leuk dat je het dier: Het paard hebt uitgevonden :D

Het zijn niet voor niks edele dieren :j

cyn23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 17:13

welkom hier en veel succes in de paardenwereld

pas op bokt is verslavend :P

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 18:08

Dank jullie wel, ja vind het nu al verslavend, haha :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:29

Welkom op Bokt! Die foto met de gitaar is leuk, het plezier straalt er vanaf :) .

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:34

Wat een leuke openingspost, welkom op bokt.
Ben je ook door je vriendin aan bokt gekomen?

Die gitaar is echt je passie he? Dat zie je echt direct.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:31

Zo hé, jij hebt een stoere naam. Donovan Roubos. Roubos. Hmmz.

Okee weg met vaagheid! Harstikke Harstikke welkom en super veel plezier hier op bokt :){

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:33

welkom! en voor iemand die zo kort op paardrijden zit ziet je filmpje er goed uit!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:36

Zoals, ik al zei in het andere topic, ik vind je naam echt mooi :j Ook erg apart :j

En nogmaals Welkom!

Edit, woordje veranderd

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 19:46

@ Lynn

Nee, niet eens door mijn vriendin, haha. Erg hé, ik ben zonder aanleiding gewoon verslaafd geraakt aan bokt :P

@ Iedereen

Dank jullie wel voor de vele begroetingen, ben super blij dat mensen het waarderen en bedankt mijn ouders maar voor mijn naam :D

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:32

Welkom!

Grappig dat je op het clusius in Alkmaar zit, ik heb 4 jaar het clusius in Castricum gedaan.

Veel plezier op bokt en ja, zoals de meesten al zeiden ; enorm verslavend.

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 23:26

Kijk eens aan en hoe vond je dat? :) Ik zit nu in totaal 7 jaar op het clusius, VMBO en MBO bij elkaar gerekend en ik geniet er nog steeds van. Is toch echt mijn soort school!