LEES GOED! DIT IS NIET OM AANDACHT TE KRIJGEN OMDAT IK EEN JONGEN BEN
Nou ten eerste dus : Hallo mede paardenliefhebbers! Ik ben Donovan Roubos, 19 jaar, studeer op het Clusius College in Alkmaar en rij nu 5 maanden paard. Meerdere informatie over mijn verleden en hoe ik ben begonnen met paardrijden kan je terug zien in mijn verslag.
Paardrijden is een grote passie van mij geworden sinds ik met mijn vriendin een serieuze relatie ben gestart. Dan word er natuurlijk meteen gedacht "Jaaaaa, maar dat kennen we wel. Alleen maar omdat je vriendin het doet hou jij er ook van.", maar dat is niet zo(Wel een factor dat meespeelt, maar dat zie je wel terug in het verslag). Paarden zijn de meest loyale en lieve beesten die er bestaan. Toon je respect en liefde, krijg je het dubbel zoveel terug en dat doet mij heel erg veel. De dankbaarheid die zij tonen en de blik in hun ogen kan geen mens weerstaan, daar ben ik van overtuigd. Hetgeen wat mij echt kwaad maakt is dat jongens zwaar bevooroordeeld worden als je het alleen maar al over paarden hebt, laat staan het rijden en verzorgen ervan. Dan word je meteen "Homo" of "Nicht" genoemd, laat ze lekker banketstaaf, zelf weet je beter en als je echte vrienden hebt begrijpen ze het en stiekem vinden ze het ook wel tof hoor

Mijn 2de hobby en passie is muziek maken/spelen. Het speelt een grote rol in mijn leven en haalt me door de moeilijkste tijden heen, daarom ben ik het respect gaan kweken naar muzikanten, want het vergt zoveel oefening en tijd. Ik speel nu zelf 1,5 jaar Gitaar en heb in een vriendenband gezeten. Die is jammer genoeg uit elkaar gegaan, maar ik ga zelf gewoon door met het maken van mijn eigen nummers en het oefenen van de meest moeilijke oefeningen, appregio's, pentatonische schalen en grepen.

Nou, waarschijnlijk tot snel en ik zeg het nogmaals:
IK DOE DIT NIET VOOR DE AANDACHT. DIT IS PUUR OM KENNIS TE MAKEN MET ANDERE MENSEN DIE OOK EEN PASSIE HEBBEN VOOR PAARDEN ZODAT IK LATER DINGEN KAN VRAGEN OVER HET TRAINEN VAN JE EIGEN PAARD, SINDS IK DIE WEL WIL VOLGEND JAAR