Lieve betrouwbare D of E pony gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie137

Lieve betrouwbare D of E pony gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 09:00

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Nathalie, ik heb een merrie van bijna 23 jaar ze heeft helaas last van artrose en is daardoor niet meer berijdbaar.
Ze is wel nog goed in staat om grondwerk te verrichten, wat ze met veel plezier doet.
Ze heeft altijd heel hard moeten werken op de mannege minimaal 4 tot 5 uur per dag, ze heeft niet zo'n heel fijn leven gehad.
Ik heb haar daar weggehaald en wist ook wel dat het een oude pony was , maar ja ik kon haar niet laten staan.
Ze heeft nog 2 jaartje met mij samen gewerkt, zo haar slechte ervaring met mensen was het een hele klus haar vertrouwen terug te krijgen maar het is gelukt.
Nu 2 jaar later kan ze niet meer maar ik kan haar niet wegdoen, dat heeft ze niet verdiend, dus ben ik op zoek naar een 2 de pony.

Ik ben op zoek naar een lieve betrouwbare D of E pony liefst een ruin voor mijn dochtertje en voor mij natuurlijk
Leeftijd rond de 8 jaar, verkeersmak, geen stalgebreken of iets dergelijks.

De pony krijgt een goed thuis met weide gang en super mooie stal .

Poemba de oudere merrie blijft gewoon bij ons op stal staan en mag van haar welverdiende oude dag genieten, mochten jullie iets voor mij weten zijn alle reactie's welkom

Groetjes Nathalie & Poemba

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:56

Allereerst welkom op Bokt! Een advertentie waarin een geschikte pony gezocht wordt, hoort thuis op EA-GZ-PP. Om hier te kunnen posten moet je eerst 25 nuttige berichten hebben geplaatst in de fora onder het tabblad 'Informatief', zoals je ook hier in de Help kunt lezen. Wanneer je de 25 berichten hebt bereikt en je je hebt aangemeld bij 'De Kudde', kun je op EA-GZ-PP je bericht opnieuw plaatsen. Hier een slotje.