Ik zal mij maar eens voorstellen. Ik ben al een tijdje een actief op Bokt. Nou ja actief, ik ben een actief meelezer op Bokt, iemand die nooit reageerd. Maar nu is het toch eens tijd om uit die schulp te kruipen. Ik ben dus Mandy, 24 jaar en in juli verhuist vanuit een dorp in de buurt van Rotterdam naar Meppel. Hier heb ik 3 maanden mogen wonen en nu ben ik verhuist naar Annerveensche kanaal en woon hier net een week. Op mijn 10e ben ik begonnen met paardrijden Ik heb 2 jaar lang paard gereden op een manege in de buurt en daarna ben ik overgestapt naar het western-rijden en ben ik ook gelijk paarden gaan verzorgen. Op mijn 17de ben ik stopt met rijden, wegen het krijgen van een vriendje en te druk met school. Nu ben ik klaar met mijn pabo-opleiding en druk op zoek naar een baan. In de tussentijd val ik in op verschillende basisscholen. Ik ben nu op zoek naar een leuke manege of stal waar ik weer kan gaan leren rijden, het liefst western. Ideeen zijn altijd welkom. Ook ben ik op zoek naar nieuwe kennissen/vrienden om gezellige dingen te gaan doen. Omdat mijn "oude" vrienden allemaal een heel eind weg wonen. Lijkt je het leuk om contact te hebben met mij stuur dan even een pm of reageer hier aub even. Heb je vragen stel ze gerust.