Nou ik zal me in elk geval even voorstellen
. Ik ben inmiddels 26 lentes jong en al zo lang als ik me kan heugen een grote liefde voor paarden gehad zoals velen van jullie.. Ik heb leren paardrijden op 8-jarige leeftijd... Op mijn 11e kregen mijn zus en ik onze eerste pony Roosje.. Een merrie van toen 14 jaar oud.. Ze had altijd wedstrijden gelopen en moest mijn zus en ik leren rijden.. Het was een schatje, de liefste pony wat je je maar voor kunt stellen.. Na een jaar was ze te klein voor mijn zus en ze was al een tijdje kreupel.. Toen ik terug kwam van ponykamp, was ze weg.. Mijn verdriet was onbeschrijfelijk...Na een paar maanden kregen we Folly.. Een fjord van 4 jaar.. Een lieve, eigenwijze ruin die tot op de dag van vandaag nog steeds bij ons is.. Daar hebben we veel plezier mee gehad, maar hij is nu aan het genieten van zijn pensioen
.. Ik ben rond mijn 15e bij andere mensen gaan rijden en daar ben ik dit voorjaar mee gestopt.. Veel paarden gereden, maar na mijn relatiebreuk wilde ik maar 1 ding.. Mijn eigen paard... En ze is er... Birvana.. Een lieve, mooie, eerlijke merrie van nu 4 jaar oud
.. Ik ken haar nu een jaar, verzorgde haar al bij de vorige eigenaar toen ik op zijn hengst reed.. Veel gebeurd, maar ik wil er nu alleen maar over kwijt dat ik haar leven heb gered en dat ik het meest gelukkige meisje ben op deze aardbol.. Ze staat nu nog bij een trainer (en nog een paar maandjes in pension), maar daarna komt ze eindelijk bij mij thuis... Eerst nog een rijbak maken en verlichting hebben, dan is het helemaal voor elkaar!! Ik ben nog niet echt goed op de hoogte van Bokt.. Hoe kan ik toch foto's uploaden of een profielfoto?? En ik zie dat je zelfs een soort pagina/topic kan maken met foto's van je eigen paard...
Nou als jullie tips hebben, zal ik dit natuurlijk wel ff gaan aanpassen haha!! Bedankt en tot bokt!

ben ik een management assistent, kan ik niet eens wat op een site zetten...