nieuw op bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zonnetje1903

nieuw op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 21:12

Hallo,

Ook ik heb de stap gezet en me aangemeld op bokt. (wat overigens niet heel verstandig is, want het is zeer verslavend :o en ik koop ook nogeens allemaal dingen die ik helemaal niet nodig heb! haha)

Ik zal me even kort voorstellen:
Ik ben Marieke en woon in Amersfoort. Ik studeer in Utrecht culturele Maatschappelijke Vorming en loop op dit moment 3 dagen in de week stage bij Kunstbende in Utrecht.

Als klein meisje moest ik al altijd mee naar de paarden omdat mijn moeder voor een stal werkte. Als hummeltje van 2 kon ik zittend in de kinderwagen uren naar al die mooie paardjes kijken. Eenmaal wat ouder ging ik maar wat graag met mama mee naar de ponyclub, waar mijn moeder les gaf. Aan het einde van de les mocht ik altijd voorop bij een van de ruiters op de pony. De glimlach was dan niet meer van mijn gezicht te halen.
Toen we (mijn zusje was intussen ook zeer gecharmeerd van de paardjes) wat ouder werden mochten we in het weekend altijd mee met mama als ze les ging geven in Volkel. Daar mochten we de kwpn merrie Simona van 17 jaar eindeloos borstelen en hebben we ook onze eerste rijlessen op haar gehad.

Na een verhuizing naar Heeswijk-Dinther mochten we dan eindelijk echt op paardrijles op de manege. Wat waren wij gelukkig! Als echte penny meisjes hebben we heel wat woensdagen en zaterdagen gesleten op de manege. rugzak mee met broodjes en drinken en als het tijd was voor het avondeten kwamen we weer naar huis.