Ik ben Michelle een meisje van bijna 20jaar uit België.
Ik heb me pas lid gemaakt van bokt, maar lees al heel lang mee en heb sommige tips al kunnen gebruiken.
Zelf heb ik spijtig genoeg geen paard, aangezien het financieel moeilijk haalbaar is (zou alles zelf moeten betalen en werk nog maar pas(pas afgestudeerd)) en mijn vriend staat er niet 100% achter.
Hij zou me wel steunen, maar denkt dat als ik een paard zou hebben, dat paard meer tijd gaat vragen dan hem...
Ik heb zon 6 jaar rijervaring, maar met tussenpauzes...mijn ouders verplichten mij steeds weer te stoppen met paardrijden, maar ik begin gewoon steeds opnieuw.
Net zoals nu..de kriebels komen weer feller op( al een half jaar) en ik had een prachtig paard gezien dat ook goed meeviel van prijs...

Grote probleem...geen goede stalling in de buurt en mn vriend die zijn twijfels heeft. Gevolg: ik heb het paard niet gekocht.

Natuurlijk heb ik er spijt van, maar langs de andere kant is het mss beter zo, liever geen paard dan een paard waar je niet alles kan aan geven wat het verdient.
Nu, ik zal nog vaker van mij laten horen en lees zoals al lange tijd graag mee met jullie.
Groetjes,
Michelle
of Mich..dat ben ik meer gewoon..bijna niemand noemt me bij mijn echte naam