hoi hoi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanitypluto

hoi hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 23:52

denk dat ik me maar ff opnieuw voor moet stellen, ooit eens aangemeld maar kon er ineens niet meer op dus komt ie!

ik ben sanne, 30 jaar jong :P trotse moeder van een zoon van 8 en een dochter van bijna 3.
samen met mijn man en kids hebben wij voor 1.5 jaar geleden een lieve draversmerrie gekocht genaamd vanity pluto.

ik en mijn zoon rijden haar onder het zadel en mijn man scheurt nog af en toe lekker met haar een paar rondjes baan.
dochterlief poets er lustig op los en mag ook geregeld een rondje stappen met haar.

toen wij haar kochten kende ze eigenlijk nog bijna niks, ze had een zadel op gehad er was een paar keer op gehobbeld en dat was het wel.
nu 1,5 jaar later doen we eigenlijk van alles met haar,barrelriding,springen, het verplichte wekelijkse dressuur uurtje(vinden we beiden niks aan hahaha)wat vrijheidsdressuur , veel grondwerk buitenritten en op les met onze zoon enz enz.

ben echt super trots op ons knolletje dat ze in zo'n korte tijd zoveel heeft geleerd , maar bovenal dat we gewoon met zijn 4en zo'n ontzettend plezier aan haar beleven ,ieder op zijn eigen manier en in zijn of haar eigen kunnen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

060606

Re: hoi hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:32

Welkom!

Wat een leuke foto's heb je gepost.
Raar dat je er niet meer op kon en hopelijk gaat dat nu beter?
Veel plezier op bokt.

vanitypluto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 09:03

ik heb werkelijk geen idee waarom ik er toen niet meer op kon, er was nog een forum waar ik al twee jaar meeschreef waar ik hetzelfde probleem had.
na heel veel gegoochel en gedoe in mijn pc kon ik het probleem nog steeds niet vinden dus had ik het maar opgegeven :(

en nu zowaar een jaar later doet alles het gewoon weer.

computers... je kan niet met ze maar ook niet zonder ze :D

Manolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:00

*\o/* Welkom . Hele mooie photo's.