Vraag help je me? ? ? ?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Shaggy09

Vraag help je me? ? ? ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 10:38

hoi ik heb een vraag: hoe zet je een plaatje bij je naam ik wil dat namelijk ook alleen ik weet niet hoe het moet...

help je me?

groetjes

JM :#

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:39

dat kan je in je profiel aanpassen.....avatar heet dat dan.
Je moet je plaatje verkleinen tot het juiste formaat, dan kan je het gebruiken.
succes

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:42

MOCHT ER KWA TEKST OF SPELLING IN MIJN BERICHTJES IETS NIET GOED STAAT SORRY IK BEN WOORDBLIND
lieve nagano en dusty Dat ik van jullie hou is geen wonder maar dat jullie om me geven is heel bijzonder!!!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:42

Zo'n plaatje bij je naam heet inderdaad een avatar en hier in de Help kun je lezen hoe je dat aanpakt. Hier staat ook een verwijzing naar een speciaal avatar-help-topic, mocht je er met de uitleg nog niet uitkomen. Daarom hier een slotje.

[o] Gelukkig zijn is simpelweg een combinatie van een acceptabele gezondheid & een selectief geheugen :D
Het gras mag bij de buurman dan groener zijn ~ het moet evengoed gemaaid worden ;)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten