Hallo!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BlixtsnabbBS

Hallo!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 23:39

hallo,

Ik ben Sharon, 24 jaar, woon in Noord Holland en heb een grote intresse in paarden. Voornamelijk Dravers en Drafsport. Dat is mijn ding. Rijden gewoon ben ik niet zo goed in, zeg ik heel eerlijk. Ik doe het ook niet vaak. Zo af en toe rijd ik weleens buiten maar dat is het.

Ik heb meerdere paarden, 6 in totaal.
Pietje Bel, 12 j bruine ruin, Draver in hart en nieren, loopt bijna alleen voor de kar.
Tiger Lily, 9 j zwarte merrie, Draver, wordt gebruikt voor ritjes buiten, rijdt een meisje van 8 op.
Bloem, 8 j zweetvos merrie, Shetlander, 84 cm, wordt ingezet voor kinderen, minidraverijen.
Waldo v.d. Molenstraat, 5 j zwarte ruin, 94 cm, wordt eveneens ingezet voor kinderen, minidraverijen, maar loopt ook onder zadel.
Blixtsnabb BS alias Charlie, 2 j bruine hengst, Draver, wordt opgetraind als koerspaard
CzarinTiger BS, 1 j zwartbruine merrie, loopt lekker te groeien in het land.

Tiger, Charlie en Czarin zijn niet alleen van mij maar ook van mijn ouders. Piet en de twee ukkies zijn wel van mij.
Met Piet zal ik rondrijden het komende Horse Event Weekend, dus als je nog een ritje mee wil op de sulky kun je zo aanschuiven!

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Groetjes, Sharon