Omdat hier over alles (op paardengebied in ieder geval) wel informatie te vinden is heb ik me maar eens aangemeld.
Ik ben Susan, 25 jaar en kom uit Doetinchem. Ik ben in het bezit van een heel lief Nederlands Trekpaard, Hanneke. Ze is 10 jaar. Ik rij recreatief met haar. Ook rijden we tegenwoordig TREC wedstrijden wat we erg leuk vinden!
Misschien wil ik haar volgend jaar laten dekken, omdat ik graag een veulen van haar zou willen omdat ik erg gek ben op haar karakter. Ik wil er geen trekpaardhengst op zetten omdat ik liever een iets rijtypischer paardje zou willen. Ook zou ik erg graag een bont veulen willen hebben. Maar omdat een veulen kopen een stuk veiliger en makkelijker is twijfel ik nog steeds of ik haar wel wil laten dekken, maar we hebben de hele winter nog om daar over na te denken.
Met mij gaat het prima. Het rijden zal pas volgend jaar worden. Ik wordt in oktober geopereerd aan een gastric bypas een maag en darm omleiding om een stuk van mijn overgewicht te gaan verliezen. In oktober krijgen we de sleutel van ons helemaal nieuwe appartement. Mijn doel is om in didam 2010 weer mee te kunnen doen. Heb dit jaar aan niets meegedaan, geen trec en western. Mis het ontzettend. Maar ja ik wil eerst andere dingen op de rit hebben. Met Wil gaat het ook goed. Druk aan de studie hij wordt BOA ambtenaar. Ylean de witte tinker is erg ziek geweest stonden op het punt om haar in de laten slapen. Maar wonder boven wonder wandeld ze nog gewoon rond. Maar trec zit er niet meer in. Mabel de tinker met de vlekken en lange vlechten die is 16 jaar maar gedraagd ze nog als een jong ding. Dus die kan prima mee volgend jaar. Angus is verkocht. Die was teveel manneke voor ons. Hij is te lang dekhengst geweest en was wel gecasteerd toen wij hem kochten maar hij blijf te dominant voor ons.