Ik ben Aileen, ben 15 jaar. (Jullie moeten natuurlijk denken, niet nog zo'n jongeling!

Ik rijd al behoorlijk lang paard, hoe lang precies weet ik niet. Ik heb altijd op een eigen paard gereden(met de paplepel ingegoten: mijn moeder kocht op haar 18e haar eerste paard en dat werd dus ook mijn eerste paard!).
Dat eerste paard was een Anglo-Arabier, een merrie. Wat een schat van een beest was dat, die was écht braaf, zonder saai te zijn. Die is 29 geworden, en hebben we helaas vorig jaar zomer moeten laten inslapen. Ben er ook echt kapot van geweest, zo'n oude vriendin die er eigenlijk altijd was.
Dat is nu een beetje over gelukkig.
Ben nu de trotse eigenares van een Quarter Horse, merrie. Pracht van een dier, ze is chestnut( vergelijkbaar met een koffievos). 13 jaar oud als ik me niet vergis. Ik heb haar sinds april. Zou eerst een tijdelijk verzorgpaard worden, totdat ze zou worden verkocht. Maar het bleek toch echt een buitenkans en die hebben we gegrepen.
Mijn moeder heeft ook nog een Quarter Horse.
Mijn verdere hobbies zijn tekenen en mythologie bestuderen/lezen/hoe-je-het-ook-noemen-wilt.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar! Ik kan niet garanderen dat ik antwoord