Voorstellen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Harryvanrijn

Voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 15:56

Ondanks een wat al te verhitte discussie elders op dit forum, wil ik me toch wel even voorstellen.
Ik ben Harry, woon ergens in Den Haag. Ben van beroep nachtmedewerker bij dak- en thuislozen :D .
Hiernaast ben ik fotograaf. Heb de Fotovakschool (reportagefotografie) gedaan. Ben al ruim
40 jaar bezig met fotografie.
Ik heb nu een eigen website, waar ik aanbied om foto's van je paard te komen maken. Ik doe dat
omdat ik het leuk vind om dat paardenfoto's te maken. Natuurlijk zijn er (zogenaamde) fotografen die
het goedkoper kunnen doen. Da's prima. Alleen het verschil zit in de kwaliteit. Daar hangt een prijskaartje
aan, zeker!!! Maar goed, dan heb je wel wat!!!
Ik nodig iedereen uit eens een kijkje te nemen op mijn website.
adres: http://www.paardenponyfoto.nl
Laat gerust een berichtje achter voor me.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 01:11

Welkom op bokt :D
Ik heb even op je site gekeken en ik vind je prijs persoonlijk nogal duur voor de kwaliteit..
Misschien is het een idee om je prijzen een beetje te vergelijken met andere fotograven hier op bokt? :)
Nog veel plezier op het forum!

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:32

Volgens mij kan dit topic op slot want de TS heeft me per PB laten weten dat hij niet meer op bokt komt :+

Harryvanrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 19:59

Gooi maar op slot, ik weet genoeg!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:51

Haha verrassend dat heel Bokt er hetzelfde over denkt als ik :D

Heb al contact met meneer via zijn website gehad. Vroeg me af of hij echt klanten kon vinden voor die prijs. Aan kwaliteit hangt inderdaad een prijskaartje, maar met een goede camera kan iedereen kwalitatief een goede foto schieten. Jammer dat de composities te wensen over laten en echt iedereen zonder opleiding dit soort plaatjes kan maken...

Als je nagaat dat je voor maar 25 euro extra een geweldige reportage bij Hypofocus krijgt waarbij je ook afdrukken ontvangt... Ik wist het wel ;)

Harryvanrijn

Re: Voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 18:31

Hypofocus moet je toch echt eens goed narekenen!!! Is zeker niet goedkoper, ik ga geen waardeoordeel over anderen vellen, is niet echt netjes. Dat jullie dat allemaal wel doen, vertelt mij echt genoeg. Jammer. Jullie geneuzel kost mij klanten!! Hou daar mee op, goed?? Laat mij gewoon doen wat ik al 40 jaar doe.
Harry.

Anoniem

Re: Voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:16

Waarom kost ons 'geneuzel' jou klanten? Als je prijs - kwaliteit verhouding juist is, blijven de klanten toch gewoon? Wij mogen niet zeggen wat we vinden op een openbaar forum? Vreemd...
Als je zulke tevreden klanten hebt voor die prijs snap ik niet dat een paar berichtjes je klanten wegjagen hoor :+

Priincessz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:53

veel plezier op bokt